English

کشف انواع خودروهای داخلی و خارجی احتکار شده در پایتخت

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف انواع خودروهای داخلی و خارجی احتکار شده در کلانشهر تهران خبر داد.

کشف انواع خودروهای داخلی و خارجی احتکار شده در پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار داشت: روز گذشته اخباری مبنی بر دپو خودروهای احتکاری در پارکینگ دو مجتمع تجاری در مرکز و غرب تهران دریافت کردیم که بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیم‌هایی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: مأموران در بررسی‌های اطلاعاتی دریافتند، مالکان هر دو پارکینگ در حوالی میدان فردوسی و میدان حر تعداد قابل توجهی خودروی ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری کرده اند تا در فرصت مناسبی آن را روانه بازار کرده و به فروش برسانند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی از داخل پارکینگ‌های خودروهای احتکار شده در مجموع ۵۵ دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی شامل ۹ دستگاه پژو ۲۰۶، ۴ دستگاه جک، ۱۲ دستگاه تیبا، ۳ دستگاه دنا، ۳ دستگاه رانا، یک دستگاه هایما، ۵ دستگاه پژو ۴۰۵، یک دستگاه مزدا ۳، ۸ دستگاه ساینا، ۹ دستگاه پراید و دو دستگاه پژو پارس کشف و مالکان هر دو پارکینگ دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش ریالی خودروهای کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه