English

شاهکار جدید سریع القلم/کشف ۱۳۰ تن برنج تقلبی از فروشگاه شهروند

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: یک انبار حاوی ۱۳۰ تن برنج نامرغوب و تقلبی از انبار یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهر آفتاب کشف شد.

شاهکار جدید سریع القلم/کشف ۱۳۰ تن برنج تقلبی از فروشگاه شهروند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی ذوالقدری ،  رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در این باره اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، مشخص شد که یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در محدوده غرب تهران، اقدام به فروش برنج نامرغوب و تقلبی به شهروندان کرده که با هماهنگی از سوی مرجع قضائی تیمی از مأموران این یگان به همراه مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و اتحادیه بنکداران تهران، به محل اعزام و در بررسی‌های انجام شده، اجناس مذکور کشف و تقلبی بودن آن توسط کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی، محرز شد.

وی با بیان اینکه مالکان برنج‌های نامرغوب شناسایی و بازداشت شدند، گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که در انبار مرکزی در محدوده شهر آفتاب تهران که مربوط به همین فروشگاه زنجیره‌ای است مقادیر بیشتری برنج‌های تقلبی وجود دارد که بلافاصله مأموران با هماهنگی‌های انجام شده به محل اعزام و مشخص شد دست اندرکاران این فروشگاه حدود ۱۳۰ تن برنج را که روی کیسه آن عنوان برنج ایرانی درج شده بود را انبار کرده‌اند و این در حالی است که محتویات برنج‌های مذکور ۲۰ درصد ایرانی و ۸۰ درصد پاکستانی است.

وی افزود: این برنج‌های تقلبی با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ در اختیار شهروندان قرار می‌گرفت که در حال حاضر تا تعیین تکلیف از سوی مرجع قضائی محل مذکور پلمب شده است.

به گزارش موج، طبق اخبار رسیده از منابع آگاه این فروشگاه که پلیس از آن نامی نبرده است، فروشگاه شهروند شهر آفتاب است که پس از تذکرات تعزیرات و اعلام مدیر عامل شهروند مسعود سریع القلم در نشست خبری خود مبنی بر جمع آوری و کاهش قیمت این برنج همچنان در فروشگاه های شهروند به فروش می رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • شهروند

    مسخره بازیا چیه
    چرا پلیس اسم شهروند و نمیاره؟
    دیگه از این تابلو تر که شهروند فقط اینکارو کرده

  • ناشناس

    بنده خدا تازه داده بود برنج ها رو ببرن ی جا دیگه قایم کنن، اونجا هم لو رفت :))))

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه