English

دستگیری قاتل جنایت باقر شهر توسط پلیس

معاون جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل جنایت باقر شهر توسط پلیس آگاهی خبر داد.

دستگیری قاتل جنایت باقر شهر توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون جنایی پلیس آگاهی پایتخت در توضیح خبر گفت: در ساعت ۳ بعدازظهر مورخه پانزدهم شهریور ماه سال ۹۶ طی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در میدان اصلی باقرشهر را به مأموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر اعلام کردند.

با حضور مأمورین کلانتری و تأیید خبر اولیه موضوع به کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی اطلاع داده شد که به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

معاون جنایی پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در بررسی اولیه هویت متوفی را بنام هاشم ۴۰ ساله شناسایی کردند که وی از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفته است، جسد به دستور قاضی شعبه ۱۰۳ دادگستری کهریزک به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارآگاهان در گام نخست از تحقیقات میدانی و با گفتگو از شاهدان عینی جنایت هویت قاتل را بنام هرمز ۵۰ ساله را شناسایی کردند و مشخص شد هرمز و هاشم با هم دیگر دوست هستند و بر سر اختلافات مالی درگیری شان بالا گرفته که هرمز وی را به قتل رسانده و متواری گردیده است.

با مشخص شدن این موضوع و با در اختیار گذاشتن اطلاعات به دست آمده به مقام قضائی دستور دستگیری قاتل فراری صادر شد و قاتل متواری تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

کارآگاهان با بهره گیری از روش‌های علمی کشف جرم و با انجام اقدامات پیچیده مخفیگاه قاتل را در یکی از شهرهای غربی کشور شناسایی کردند که با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی راهی محل اعلامی شدند.

این مقام انتظامی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی در مورخه هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری طی یک عملیات غافلگیرانه قاتل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یک قبضه سلاح شکاری به همراه دو خشاب سلاح کلاشینکف و ۹۹ فشنگ جنگی سلاح کلاش و تعداد ۹ فشنگ کلت کمری کشف و به اداره دهم منتقل می‌نمایند.

هرمز ضمن اعتراف به قتل دوستش اظهار داشت: من مدتی قبل مبلغ ۵۰ میلیون تومان به دوستم قرض دادم و قرار شد موعد مقرر وجه را پرداخت نمایند ولی با گذشت مدتی پولم را مطالبه کردم ولی او طفره رفت و انگار که انگار به من بدهکار است. روز جنایت باز پولم را طلب کردم ولی جر و بحثمان بالا گرفت و من هم با سلاحی که به همراه داشتم یک تیر به سمت سینه اش شلیک کردم و بلافاصله متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی در پایان گفت: با توجه به دستگیری قاتل متواری و اعتراف صریح به قتل به انگیزه اختلاف مالی و کشف سلاح و فشنگ‌های ممنوعه، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی