English

طرح ترافیک تهران از چه زمانی اجرایی می‌شود؟

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از زمان اجرایی شدن طرح ترافیک خبر داد.

طرح ترافیک تهران از چه زمانی اجرایی می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت و بسته ترافیکی پیشنهادی از سوی شورای شهر اظهار داشت:‌این بسته به صورت کامل در شورای ترافیک تهران مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان پلیس راهور، شهرداری و شورای شهر نظراتشان را مطرح کردند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سرانجام، بسته ترافیکی ارائه شده از سوی شورای شهر در شورای ترافیک به تصویب رسید، گفت: استانداری زمان اجرای بسته ترافیکی را در پایتخت اعلام می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران وحمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی با یک پنجم آمار مسافران نسبت به روزهای غیرکرونایی فعال است به طوری که اکنون این ناوگان یک میلیون مسافر دارد و پیش از دوران کرونا آمار مسافران روزانه 5 میلیون بود.

علیخانی با بیان اینکه مشکلات ترافیکی در حال حاضر به دلیل لغو طرح ترافیک سبب راهبندان در خیابان‌ها، پارک‌های غیرمجاز و مشکلاتی در این راستا به ویژه در محدوده مرکزی تهران شده است، گفت:‌در بسته ترافیکی ورود تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها، سرویس ادارات و مدارس به محدوده طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا رایگان است.

وی گفت: همچنین در این بسته به رعایت فاصله اجتماعی در مترو و اتوبوس، مراکز تجاری و اداری در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه