English

نظر قوه قضاییه در خصوص آرای ماده ۱۰۰ شهرداری ها

نظر قوه قضاییه در خصوص آرای ماده 100 شهرداری ها در صحن شورای شهر تهران تشریح شد.

نظر قوه قضاییه در خصوص آرای ماده 100 شهرداری ها

به گزارش خبرگزاری موج، در صحن شورای شهر امروز موضوع بسته محرک اقتصادی در شرایط کرونایی پایتخت مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و محسن هاشمی رئیس شورای شهر در باره این موضوع اظهار داشت: از 15 اردیبهشت لایحه بسته محرک اقتصادی به فرمانداری تهران جهت بررسی ابلاغ شد و قرار بود تا امروز نظر فرمانداری در این راستا اعلام شود.

وی افزود: صبح امروز نظر فرمانداری تهران در مورد لایحه بسته محرک اقتصادی ناشی از کرونا در پایتخت دست من رسید و همه لایحه به غیر از ماده 5 مورد قبول واقع شده بود. بنابراین از آنجایی که شهرداری در این راستا عجله دارد اعضا باید نظرشان را اعلام کنند که بررسی بیشتر این بسته امروز در جلسه شورای شهر مطرح شود یا به جلسات بعدی بررسی را موکول کنیم.

سیدحسن رسولی درباره این موضوع گفت: به نظرم زمان اندک است و باید امروز در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم تا بلاتکلیفی در مورد بسته محرک اقتصادی نباشد.

محمود میرلوحی عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: چهارشنبه گذشته جلسه‌ای را با حضور فرماندار تهران و شمیرانات همچنین قاضی مربوطه و معاون شهردار و برخی از اعضای شورای شهر جلسه‌ای برگزار شد و نکات جالبی در آن مطرح شد.

وی افزود: نظر دو رئیس سابق قوه قضائیه از جمله آقای یزدی و شاهرودی در خصوص ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها این بوده است که اگر آرای ماده 100 به واسطه طرح تفصیلی یا جامع بلا موضوع شود مانعی نخواهد داشت.

این عضو شورای شهر تهران گفت: به طور مثال اگر معبر یا خیابانی پیش از این مسکونی بوده و بر اساس طرحی جدید اداری یا تجاری شود آرای ماده100 بلا موضوع خواهد بود ومساله حل خواهد شد. قاضی در این جلسه نیز به این موضوع اشاره داشت. بنابراین با توجه به این موضوعات پیشنهاد می‌کنم این بسته در صحن به نتیجه برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی