English

پیش بینی وضعیت جوی تهران تا ۲۶ اردیبهشت ۹۹

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران تا ۲۶ اردیبهشت ۹۹ توضیحاتی ارائه کرد.

پیش بینی وضعیت جوی تهران تا ۲۶ اردیبهشت ۹۹

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیائیان مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (22 اردیبهشت) بارش در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه دارد و در بخش‌هایی از مرکز و شرق سبب بارش پراکنده می‌شود. شدت بارش نیز امروز در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود.

وی با اشاره به این که فردا (23 اردیبهشت) بارش در سواحل شمالی و شمال شرقی کشور تداوم دارد، تصریح کرد: به تدریج تا اوایل وقت روز چهارشنبه (24 اردیبهشت) سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که روز چهارشنبه (24 اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی دیگری از شمال غرب بارش در شمال غرب کشور آغاز می‌شود، گفت: روز پنجشنبه (25 اردیبهشت) نیز در شمال غرب بارش پراکنده و در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی می‌شود.

ضیائیان با اشاره به این که روز جمعه (26 اردیبهشت) نیز در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: امروز (22 اردیبهشت) در تهران، غرب و جنوب غرب کشور ، اصفهان، مرکزی، سمنان و خراسان رضوی و فردا  (23 اردیبهشت) در تهران، خوزستان، بوشهر، شرق یزد، شرق کرمان و نوار شمالی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، امروز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و فردا و پس فردا (23 و 24 اردیبهشت) نیز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس ، تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج است.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (23 اردیبهشت) کمی ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (24 اردیبهشت) نیز صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه