English

سرقت ناکام از یک واحد طلافروشی در پایتخت

سردار حسین رحیمی از سرقت ناکام دو نفر از یک واحد طلا فروشی در خیابان رودکی تهران خبر داد.

سرقت ناکام از یک واحد طلافروشی در پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی  رئیس پلیس پایتخت در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: بعد از ظهر روز گذشته دو نفر با به همراه داشتن یک قبضه سلاح کمری و سلاح سرد قصد سرقت از یک واحد طلا فروشی در خیابان رودکی را داشتند که با حضور سریع و به موقع ماموران پلیس در صحنه ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه از 2 سارق یک قبضه سلاح کمری ماکاروف و یک تیغه چاقوی ضامن دار کشف شد، عنوان داشت: با سرعت عمل پلیس یکی از سارقان در صحنه دستگیر و متهم دیگر در حالیکه از محل جرم متواری شده بود پس از گذشت چند ساعت دستگیر شد.

سردار رحیمی افزود: در تحقیقات صورت گرفته سارقان اعلام داشتند سلاح کمری خود را از یکی از استان های غربی خریداری کرده است.

رئیس پلیس پایتخت با  اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی از سارقان در حال انجام است، ادامه داد: در این حادثه صاحب طلا فروشی از ناحیه دست چپ توسط سارقان به صورت سطحی مجروح شد.

وی  اعلام کرد:  در پرونده ای دیگر در دهم اردیبهشت امسال فردی که قصد سرقت از یکی از بانک های منطقه عباس آباد را داشت با پیشدستی پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس خود را حافظ نظم و امنیت و آرامش مردم می داند و برای تحقق این مهم تا پای جان و با تمام وجود ایستاده است، گفت: اجازه نخواهیم داد کسی  امنیت و آرامش  مردم را به مخاطره بیندازد .

وی گفت: همچنانکه پلیس خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند با مجرمان و مخلان نظم و امنیت با اقتدار برخورد خواهد کرد و به گردنکشان پاسخی پشیمان کننده خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی