English

کشف بیش‌از ۲ تن انواع مواد مخدر در سراوان

​فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام خبر درگیری پلیس مواد مخدر با قاچاقچیان در شهرستان مرزی سراوان گفت: بیش از دو تن مواد مخدر در این شهر کشف و ضبط شد.

کشف بیش‌از ۲ تن انواع مواد مخدر در سراوان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مأموران انتظامی سراوان سرنخ‌هایی از قاچاق مواد مخدر توسط یک باند سازمان یافته از مناطق مرزی این شهرستان به دست آوردند گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با همکاری مأموران انتظامی خاش در قالب چند تیم پوششی با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که بوسیله ۲ دستگاه وانت تویوتا در حال جا به جایی محموله مواد افیونی در یکی از محورهای فرعی «سراوان - خاش» بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین، بدون توجه به ایست مأموران انتظامی شروع به تیراندازی به سمت خودروهای پلیس کردند.

وی ادامه داد: در این درگیری، قاچاقچیان در مواجهه با آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیف شده، ۲ تن و ۳۹۰ کیلو و ۴۴۹ گرم انواع مواد مخدر، شامل؛ یک تن و ۹۲۷ کیلو ۹۶ گرم تریاک، ۴۳۶ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و ۲۷ کیلو و ۵۳ گرم سایر مواد مخدر را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و یک تیغه خشاب حاوی ۱۵ عدد تیر جنگی کلاش کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مرزی حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی