English

هوا تا ۱۲ درجه سرد می‌شود

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران،‌ برف و تگرگ در اکثر مناطق کشور تا سه‌شنبه و کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها خبر داد.

هوا تا ۱۲ درجه سرد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز،‌ فردا و روز دوشنبه در شمال غرب،‌ سواحل غربی و مرکزی خزر بارش باران همراه با رعدوبرق و در مناطقی از غرب و جنوب غرب رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.

روز سه‌شنبه بارش‌ها در نوار شمالی کشور ادامه می‌یابد. روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر و شمال غرب 8 تا 12 درجه و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز 6 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی نیز در این باره گفت:‌ امروز شنبه با عبور موجی از روی نوار شمالی کشور علاوه بر شمال شرق و شرق کشور سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که بارش در مناطق مرتفع و کوهستانی به‌شکل برف است، افزود: این وضعیت برای روز یکشنبه در شمال شرق، سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شرق کشور ادامه دارد که می‌تواند با وزش باد همراه باشد؛ البته وزش باد در شرق و جنوب شرق می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک نیز شود.

وی ابراز کرد:‌ برای فردا، استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی، بارش تگرگ را دارند و سامانه بعدی نیز از روز دوشنبه وارد کشور خواهد شد. آسمان تهران نیز امروز بعدازظهر، ابری، همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید است و بیشینه دما 20 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی