English

محسنی‌ اژه‌ ای:

عقب ماندگی که بخاطر ویروس کرونا با آن روبرو هستیم را جبران خواهیم کرد

معاون اول قوه قضاییه گفت: عقب ماندگی که بخاطر ویروس کرونا با آن روبرو هستیم را جبران خواهیم کرد که این موضوع نیاز به همکاری و نزدیکی هر چه بیشتر همه دستگاه‌ها و قوا دارد.

عقب ماندگی که بخاطر ویروس کرونا با آن روبرو هستیم را جبران  خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در جلسه معاونان قوه قضاییه که صبح امروز (۵ فروردین ماه) برگزار شد با اشاره به شعار سال گفت: عقب ماندگی که بخاطر ویروس کرونا با آن روبرو هستیم را جبران  خواهیم کرد که این موضوع نیاز به همکاری و نزدیکی هر چه بیشتر همه دستگاه‌ها و قوا دارد.

* باید هم نیازمندی‌های داخل کشور را تامین و هم صادرات غیرنفتی را توسعه دهیم

او با اشاره به اینکه در جهت جهش تولید در امر کشاورزی باید قدم های بلندتری برداریم، گفت: بایستی به صادرات غیرنفتی توجه جدی شود، نزولات آسمانی خوب بوده  و مردم در امر کشاورزی آماده هستند، ما باید بتوانیم هم نیازمندی‌های داخل کشور را تامین کنیم و هم صادرات غیرنفتی را توسعه دهیم.

 حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای افزود: در این ارتباط بایستی چند دستگاه ارتباط بیشتری داشته باشند و برای اینکه تسهیلات بانکی به سمت تولید برود، آماده هستیم که نهایت کمک را به بانک مرکزی در این زمینه داشته باشیم.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه قوه قضاییه امسال در ارتباط با کسانیکه با اقدامات غیرقانونی خود که سبب مانع برای تولید می شوند، عنوان کرد: دادستان‌ها و دادگاه‌ها در این زمینه باید توجه لازم را داشته باشند،  معاونت پیشگیری و دادستان کل کشور باید رصد کنند که هر جایی که احساس می‌کنند با کمک مردم و بخش خصوصی تسهیلات به سمت تولید، واردات صحیح، صادرات نفتی بیش از پیش صورت می‌گیرد اگر امکان جلوگیری هست جلوگیری و اگر امکان آن نیست برخورد قاطع شود.

* لزوم محاکمه علنی افراد فاسد

او عنوان کرد: افراد فاسد که در این شرایط با دشمن ناخواسته همراهی می‌کنند باید علنی محاکمه شوند و آن ها را به مردم بشناسانند زیرا  تجربه نشان داد اگر دادگاه‌های ما به صورت علنی برگزار شود بازدارندگی خوبی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه