English

محسنی بندپی:

شهروندان در پنجشنبه پایانی سال از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری کنند

استاندار تهران گفت: شهروندان در پنجشنبه پایانی سال از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری کنند و این فرهنگ سازی انجام شود البته در برخی شهرستان‌ها برخی محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان اعمال می‌شود.

شهروندان در پنجشنبه پایانی سال از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج،  انوشیروان محسنی بندپی ، استاندار تهران با اشاره به لزوم مشارکت مردم برای مقابله موثر با ویروس کرونا گفت: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و محدودیت‌های اعمال شده در فعالیت‌های اداری برای خلوت کردن سطح شهر و حضور مردم در منازل است تا از ابتلا به این بیماری در امان بمانند.

وی تاکیدکرد: اینکه عده‌ای در چنین شرایطی قصد سفر تفریحی دارند، اوج بی احتیاطی و بازی با سلامت جامعه است و از مردم فهیم استان تهران صمیمانه تقاضا می‌کنم تا حد ممکن از حضور در مهمانی‌ها و اجتماعات خودداری کنند.

استاندار تهران ادامه داد: شهروندان در پنجشنبه پایانی سال از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری کنند و این فرهنگ سازی انجام شود البته در برخی شهرستان‌ها برخی محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان اعمال می‌شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت و استفاده صحیح از ماسک، دستکش و شست وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون و ضد عفونی کردن محیط خانه و اقلامی که از بیرون وارد خانه می‌شود، بسیار ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه