English

سردار سلیمانی:

پلیس امنیت اقتصادی بدون هیچ مماشاتی به مبارزه با احتکار ادامه می دهد

جانشین فرمانده ناجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده شوم ادامه می دهد و در این راستا کشف چندین محموله حاوی تعداد قابل توجهی ماسک و انواع کالاهای بهداشتی در استان های تهران، قم، بوشهر، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان بیانگر این موضوع است.

پلیس امنیت اقتصادی بدون هیچ مماشاتی به مبارزه با احتکار ادامه می دهد

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار ایوب سلیمانی ، جانشین فرمانده ناجا امروز در چهل و یکمین جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی به صورت جدی و مستمر در سراسر کشور در حال اجرا است.

 وی افزود: با تشکیل قرارگاه های فرعی استانی ضمن رصد، کنترل و هدایت لحظه ای رده های انتظامی سراسر کشور در خصوص جلوگیری تاثیرات منفی شیوع ویروس کرونا طرح تشدید مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالای بهداشتی و پزشکی به کلیه رده های انتظامی سراسر کشور ابلاغ و اکیپ های نامحسوس در جهت شناسایی و کشف انبارهای احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور انجام می شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده شوم ادامه می دهد و در این راستا کشف چندین محموله حاوی تعداد قابل توجهی ماسک و انواع کالاهای بهداشتی در استان های تهران، قم، بوشهر، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان بیانگر این موضوع است.

وی از رصد فضای مجازی  و برخورد با افرادی که از این طریق اقدام به ایجاد ناامنی روانی، تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت می کنند خبر داد و از شهروندان درخواست کرد هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه