English

محورهای چالوس و فیروزکوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: از ساعت ۱۳ امروز نیز محور فیروزکوه به دلیل بروز کولاک مسدود است و تردد در این محور تا اطلاع بعدی انجام نخواهد شد.

محورهای چالوس و فیروزکوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی محور چالوس که از عصر دیروز به دلیل اقدامات پیشگیرانه از ریزش بهمن مسدود شده بود، همچنان مسدود است. شب گذشته شاهد ریزش بهمن در این محور بودیم که با توجه به انسداد این محور از سوی پلیس خوشبختانه خسارت جانی گزارش نشد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد:‌ از ساعت ۱۳ امروز نیز محور فیروزکوه به دلیل بروز کولاک مسدود است و تردد در این محور تا اطلاع بعدی انجام نخواهد شد.

رحمانی درباره محور هزار نیز اظهارکرد:‌ تردد در این محور در حال حاضر در حال انجام است، اما توصیه ما به هموطنان این است که به هیچ عنوان برای سفرهای غیرضروری وارد جاده نشوند و در صورتی که حتما باید سفر کنند، حتما وضعیت راه‌ها را از طریق شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ استعلام کرده و تجهیزات زمستانی شامل زنجیرچرخ و موادغذایی به مقدار کافی را به همراه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی