English

ترفع خبر داد؛

عملیات شست و شوی اتوبوس ها در ابتدا و انتهای خطوط

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: عملیات شست و شوی اتوبوس ها طی ساعات روز در ابتدا و انتهای خطوط انجام می شود.

عملیات شست و شوی اتوبوس ها در ابتدا و انتهای خطوط

به گزارش خبرگزاری موج، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص تمهیدات اتوبوسرانی جهت مقابله با ویروس کرونا گفت: اقدامات لازم به منظور افزایش سطح بهداشتی ناوگان اتوبوسرانی و حفظ سلامت مسافران و بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت صورت گرفته است و علاوه بر این، عملیات شست و شوی اتوبوس ها طی ساعات روز در ابتدا و انتهای خطوط انجام می شود.

وی از تهیه و نصب پوسترهای آموزشی حاوی اطلاعات پیشگیرانه در زمینه نکات بهداشتی برای مسافران و رانندگان خبر داد و تأکید کرد: علاوه بر این، نمایشگرهای ال ای دی اتوبوسهای بی آرتی را نیز به پخش پیام های پیشگیرانه در حوزه سلامت عمومی که از سوی وزارت بهداشت توصیه شده است، اختصاص داده ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با تاکید بر اینکه مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران در روزهای اخیر نسبت به قبل کاهش نداشته است، خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می کنیم اگر علائم سرماخوردگی دارند، از حمل و نقل عمومی استفاده نکند و در صورت ضرورت استفاده از حمل ونقل عمومی در صورت علائم سرماخوردگی از ماسک و دستکش استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: عملیات ضد عفونی کردن اتوبوسهای شرکت واحد که از پنج شنبه اول اسفند صرفاً در ساعات پایانی شب انجام می شد را شبانه روزی کرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه