English

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در ۷ اسفند اعلام شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال در اکثر از مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در ۷ اسفند اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمال کشور گفت: محور چالوس و محور هراز در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال در اکثر از مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در خصوص وضعیت جوی جاده ها ادامه داد: تردد روان در آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) حاکم است، ضمناً محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش برف و باران می‌باشند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهر ویلا تا پل کلاک و محدوده‌های اتمسفر و گرمدره را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: بارش برف و باران در محورهای استان‌های البرز، مازندران، تهران، همدان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، لرستان و قزوین و بارش باران در محورهای استان‌های اصفهان، سمنان، فارس، قم، مرکزی، کردستان، گیلان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

وی در پایان گفت: لازم به ذکر است جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه