English

رایگانی خبر داد؛

۱۸ داروخانه به علت گران‌فروشی ماسک پلمب شدند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: گشت‌های مشترک ویژه کنترل و برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک و مایع ضد عفونی کننده در سراسر کشور انجام می‌شود و تاکنون ۱۸ داروخانه پلمب شده است.

۱۸ داروخانه به علت گران‌فروشی ماسک پلمب شدند

به گزارش خبرگزاری موج،  سیدیاسر رایگانی ، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای برخورد با گرانفروشان و محتکران ماسک و محلول ضد عفوفنی کننده، اظهار کرد: گشت‌های مشترک ویژه کنترل و برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک و مایع ضد عفونی کننده در سراسر کشور انجام می‌شود و تاکنون در استان‌های آذربایجان شرقی ۷ داروخانه، البرز ۳ داروخانه، کهگیلویه و بویراحمد ۳ داروخانه، اردبیل ۲ داروخانه و کرمانشاه، قزوین، زنجان هر کدام یک داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک، امتناع از عرضه و عدم حضور مسئول فنی پلمپ شده است.

وی افزود: همچنین در استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، اصفهان و گیلان انبارهای ماسک و محلول ضد عفونی کننده کشف و پلمپ شده شده است.

رایگانی تصریح کرد: اولویت ما این است که ماسک‌ها بلافاصله توزیع و برای متخلفان تشکیل پرونده شود و طبق هماهنگی با قوه قضاییه امیدواریم محتکران و گرانفروشان ماسک که به هموطنان ظلم می‌کنند به عنوان اخلالگران در نظام سلامت کشور مجازات شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه