English

سخنگوی ناجا در گفتگو با خبرگزاری موج؛

انتخابات با آرامش خوبی در حال برگزاری است

سردار احمد نوریان گفت: حضور معنا دار مردم در ایران رویداد ملی قابل تحسین است و به رقم همه تبلیغات منفی و عملیات روانی که استکبار جهانی و ضد انقلاب از روزهای قبل انجام داده بودند مردم در صحنه انتخابات حقانیت نظام و وفادراری خود را یکبار دیگر به اثبات رسانده اند.

انتخابات با آرامش خوبی در حال برگزاری است

سخنگوی ناجا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: شرکت در انتخابات یکی از مظاهر حقوق مدنی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب هم حق و هم تکلیف است و ایفای این نقش به پایداری و استحکام نظام مقدس انقلاب اسلامی که امانتی در دستان هر ایرانی متعهد و مسئولیت خطیر از جانب شهدا و امام عظیم شان بر دوش همه ما است.

سردار احمد نوریان با بیان اینکه انتخابات با آرامش خوبی در حال برگزاری است، افزود: حضور معنا دار مردم در ایران رویداد ملی قابل تحسین است و به رقم همه تبلیغات منفی و عملیات روانی که استکبار جهانی و ضد انقلاب از روزهای قبل انجام داده بودند مردم در صحنه انتخابات حقانیت نظام و وفادراری خود را یکبار دیگر به اثبات رسانده اند و به تدریج لحن رسانه های معاند در حال تغییر است که نشان دهنده ناامیدی آن ها است.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی از ساعات آغاز رای گیری در تمام 54 هزار و 611 شعب اخذ رای حضور فعال داشته اند، تصریح کرد: تاکنون اتفاق قابل ذکری رخ نداده است و ان شاالله تا پایان برگزاری و بدرقه صندوق ها و شمارش آرا حضور نیروی انتظامی پایدار خواهد بود.

نوریان تاکید کرد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت صندوق ها و محیط پیرامونی برای برگزاری انتخابات امن و سالم تمام ظرفیت خود را بکار گرفته و در کنار مردم بوده و تلاش کرده که مشکلی برای مشارکت مردم به وجود نیاید.

او با تاکید بر اینکه کارکنان ناجا به پای صندوق های رای آمدند و نقش ملی خود را ایفا کنند، اظهار کرد: امیدواریم مردم با مشارکت حداکثری این تکلیف ملی را رقم بزنند و با حضور خودشون این اقتدار ملی را بیش از گذشته عینیت ببخشند.

نوریان در پایان افزود: روح شهدا و شهید سرفراز حاج قاسم سلیمانی شاهد این موفقیت بزرگ ایران هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه