English

محسن هاشمی:

همه می‌دانند نباید از امکانات عمومی برای انتخابات استفاده کنند

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در شهرداری بخشنامه‌ای در خصوص اینکه از امکانات شهرداری برای انتخابات استفاده نشود صادر شده است؟ اظهار کرد: بخشنامه‌ای نداشتیم اما این مسئله یک چیز قطعی است چرا که همه می‌دانند نباید از امکانات عمومی در جهت انتخابات استفاده کنند.

همه می‌دانند نباید از امکانات عمومی برای انتخابات استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی ، رییس شورای شهر تهران صبح امروز  یکشنبه ۲۷ بهمن پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم اندیشی صبح امروز شهردار تهران و اعضای شورای شهر گفت: جلسه هم‌اندیشی که با حضور شهردار تهران برگزار شود به دلیل تراکم برنامه‌های پیروز حناچی مدتی به تاخیر افتاده بود. به همین دلیل حرف‌های زیادی از انتصابات جشنواره فیلم فجر و ... مانده بود که اعضا نظرات خود را اعلام کردند و شهردار تهران نیز پاسخ دادند.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در این جلسه اعضا از تعداد سرپرستان سازمان‌ها و معاونت‌ها گلایه کردند، گفت: شهردار تهران نیز عنوان کرد که سعی خواهند کرد که حداکثر دو تا سه ماه طول عمر سرپرستان باشد و از وی خواسته شد حتی الامکان مدیران را از داخل شهرداری انتخاب کنند.

هاشمی با بیان اینکه یکی از روش‌های انتخاب مدیران، روش فراخوان است، گفت: البته این روش قطعی نیست اما می‌توان برای شناسایی و استفاده از نیروهایی که در داخل شهرداری هستند استفاده کرد و در این جلسه هم اندیشی در مورد برخی شایعات در مورد انتصابات و تغییرات جدید نیز صحبت شد که شهردار تهران در مورد دلایل این شایعات توضیحاتی را ارائه کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حناچی در خصوص حواشی افتتاح زیرگذر استاد معین صحبت کرد یا نه؟ گفت: وی توضیحاتی در این خصوص داد و اعضای شورای شهر نیز سخنانی را در این مسئله مطرح کردند.

هاشمی با بیان اینکه در مورد آخرین وضعیت حمل و نقل عمومی گزارشی ارائه شد،گفت: شهردار تهران در مورد عدم تزریق ۹۱۰ میلیارد تومان اوراق مشارکتی که در بانک آینده مانده توضیح داد که به دلیل عدم تزریق این پول نتوانستند هر ماه یک ایستگاه افتتاح کنند و مسئله این است که بانک آینده اعلام کرده وثیقه‌هایی که شهرداری به آنها معرفی کرده ارزشمند نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در شهرداری بخشنامه‌ای درباره این مطلب که از امکانات شهرداری برای انتخابات استفاده نشود صادر شده است، گفت: بخشنامه‌ای نداشتیم اما این مسئله یک چیز قطعی است چرا که همه می‌دانند نباید از امکانات عمومی در جهت انتخابات استفاده کنند.

هاشمی همچنین در مورد سرانجام بررسی بودجه ۹۹ شهرداری نیز گفت: منابع، مصارف و تبصره‌ها به زودی به صحن می‌آید و ما بیشتر روی مصارف بحث داریم که در حال بررسی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی