English

سعید نمکی:

ابعاد بیماری‌زایی ویروس‌ کرونای جدید هنوز روشن نیست

وزیر بهداشت گفت: ابعاد بیماری‌زایی ویروس‌ کرونای جدید هنوز روشن نیست و معتقدم وضع محدودیت‌های موقت در مراودات و تعلیق پروازها از به چین در کُند کردن ورود ویروس، محدودیت انتشار و کاهش شیوع آن تا اطلاع ثانوی گریزناپذیر است.

ابعاد بیماری‌زایی ویروس‌ کرونای جدید هنوز روشن نیست

به گزارش خبرگزاری موج،  سعید نمکی ، وزیر بهداشت در دیدار با سفیر جمهوری خلق چین اظهار کرد: چین، کشور دوست و برادر ماست و مناسبات دیرینه دو کشور چین و ایران در حوزه های مختلف تداوم خواهد یافت.

وی افزود: برای مبارزه با طغیان کروناویروس با همه امکانات در کنار دولت و ملت چین هستیم، اما بعنوان متولی سلامت کشورم اولویتی بالاتر از سلامت هموطنانم نمی شناسم.

وزیر بهداشت گفت: ابعاد بیماری‌زایی ویروس‌ کرونای جدید هنوز روشن نیست و به عنوان وزیر بهداشت و یک معلم ایمنی شناسی دانشگاه، معتقدم وضع محدودیت‌های موقت در مراودات و تعلیق پروازها از به چین در کُند کردن ورود ویروس، محدودیت انتشار و کاهش شیوع آن تا اطلاع ثانوی گریزناپذیر است.

وی افزود: اطمینان دارم دانشمندان و کارشناسان و دولتمردان چین در کنار سازمان‌های بین‌المللی توان کنترل این بیماری را دارند و چین بزودی به دوران اوج و شکوفایی خود باز خواهد گشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه