English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روز دوشنبه (۱۴ بهمن) در بخش‌هایی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز (۱۲ بهمن) برای استان‌های واقع در نوار غربی کشور، زاگرس مرکزی و البرز غربی و مرکزی بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که شدت آن در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، کرمانشاه و کردستان است.

وی ادامه داد: روز یکشنبه (۱۳ بهمن) فعالیت این سامانه بارشی محدود به شمال شرق و بخش‌های از شرق در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، یزد و شرق سمنان است همچنین طی روز دوشنبه (۱۴ بهمن) در بخش‌هایی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که طی امروز (۱۲ بهمن) با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر در استان گیلان و مازندران بارش باران ، کاهش موقتی دما و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: این وضعیت طی فردا (۱۳ بهمن) برای استان‌های گلستان و مازندران پیش بینی می‌شود.

ضیائیان با اشاره به این که از روز دوشنبه (۱۴ بهمن) تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف است و در سواحل دریای خزر و استان اردبیل شاهد افزایش دما و وزش باد خواهیم بود گفت: امروز دریای خزر و فردا نیز دریای خزر و مرکز خلیج فارس و طی روز دوشنبه (۱۴ بهمن) نیمه شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن) ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 2-  و حداکثر ۷ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۱۴ بهمن) نیز صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای 2- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی