English

سردار رحیمی:

نباید کسی به امنیت و آسایش مردم خدشه‌ای وارد نماید

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: نباید کسی به امنیت و آسایش مردم خدشه‌ای وارد نماید، کلانتری‌ها نماد و نشانه امنیت و آرامش یک محله هستند.

نباید کسی به امنیت و آسایش مردم خدشه‌ای وارد نماید

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جمع سر کلانتران و روسای کلانتری‌های پلیس پیشگیری پایتخت با تاکید بر اینکه باید دارای چشم انداز و هدف و برنامه‌ای مدون و حساب شده، باشید، اظهار داشت: به تقوای الهی و نظم مقید باشید و زیر دستان خود را به این مهم توصیه کنید چراکه با تقوای الهی محتوای امور به سامان می‌شود و با نظم کارها ساختار مشخص و درستی پیدا می‌کنند.

وی با تشریح عملکرد ماموریت‌های کلانتری‌ها و تاکید بر لزوم مداقه و تعهد در انجام ماموریت‌ها، گفت: کلانتری‌ها باید مامن و پناهگاه مردم بوده و باید نقش تاثیر گذار و تعیین کننده ای در رتق و فتق مشکلات مراجعین داشته باشد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه صرفاً به دنبال تشکیل پرونده و ارجاع آن به مراجع قضائی نباشید بلکه با استفاده از ظرفیت مشاوران و مددکاران حاضر در کلانتری‌ها به دنبال ایجاد مصالحه و حل و فصل مشکلات مراجعان باشید، افزود: باید قریب به اتفاق پرونده‌هایی که به کلانتری وارد می‌شود باید از طریق کارشناسان مشاوره و مددکاری مختومه و به نوعی ختم به خیر شوند.

سردار رحیمی با تاکید بر لزوم بکارگیری و استفاده از ظرفیت بسیج و پلیس افتخاری، اعلام داشت: لازم است از همه ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی برای تامین امنیت و آرامش جامعه استفاده نمائیم و همه توان و امکانات خود را در این زمینه به کار بگیریم و فراموش نکنیم که هرگونه کم کاری و کم فروشی در این زمینه خیانتی بزرگ در حق مردم است.

* کلانتری‌ها نماد و نشانه امنیت و آرامش یک محله هستند

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه نباید کسی به امنیت و آسایش مردم خدشه‌ای وارد نماید، بیان داشت: کلانتری‌ها نماد و نشانه امنیت و آرامش یک محله هستند که وجود آنها باید برای مردم آرامش بخش و برای مجرمان و خلافکاران رعب آور باشد و اگر اینگونه باشد کلانتری توانسته است به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه