English

تصادف مرگبار در بزرگراه نیایش / ۲ مرد جوان کشته شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: درپی وقوع یک حادثه رانندگی در بزرگراه نیایش، دو نفر کشته و سه تن مصدوم شدند.

تصادف مرگبار در بزرگراه نیایش / ۲ مرد جوان کشته شدند

به گزارش خبرگزاری موج، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درخصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۸ دقیقه بامداد جمعه یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش حد فاصل بزرگراه یادگار امام و محله فرحزاد به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با ۵ نفر سرنشین که سه نفر مرد جوان و دو خانم حدوداً ۲۰ تا ۳۰ ساله در آن بودند به دلیل نامشخصی از مسیر حرکت خارج شده و با گاردریل های میانی و پایه یک ستون داخل بلوار به شدت برخورد کرد خودرو واژگون و کاملاً متلاشی شده بود.

ملکی ادامه داد: طی این حادثه در شرایطی که ایربگ‌ها عمل کرده بود، یک خانم جوان به بیرون پرت شده بود و زنده بود و مشکل خاصی هم نداشت و یک آقای جوان هم دقایقی قبل از رسیدن نیروها از خودرو خارج شده بود که از ناحیه پای چپ قسمت مچ پا آسیب شدید دیده بود اما سه نفر دو آقا و یک خانم داخل خودرو محبوس بودند.

وی افرود: خانم قسمت عقب به نحوی محبوس شده بود که نیمی از بدنش در صندوق عقب و سر و گردنش در زیر صندلی عقب در شرایط بسیار خطرناکی محبوس شده و دو آقا هم که در قسمت جلوی خودرو بودند در اتاق ویران‌شده خودرو گرفتار بودند که آتش نشانان عملیات خود را آغاز کردند.

ملکی گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و استفاده از سه دستگاه جرثقیل دستی تیفور عملیات رهاسازی را آغاز کردند و بعد از دقایقی هر سه نفر را خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

به گفته وی، خانمی که از داخل خودرو خارج شد زنده بود اما آسیب‌های وارده شدید بود و دو نفر مرد جوان که در قسمت جلوی خودرو بودند بر اثر شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

ملکی اعلام کرد: در نهایت در این حادثه دو مرد جوان فوت شده و سه نفر دچار مصدومیت شدند. خودرو به محل امن منتقل شد و محل ایمن‌سازی و تحویل عوامل راهور شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، یادآور شد: مشکلی که در این حادثه نیز رخ داد ازدحام جمعیت حتی در ساعات میانی شب بود خودروهای بسیاری تجمع کردند و بسیاری از شهروندان با ثبت تصاویر با گوشی‌های خود زحمت می‌کشیدند که فکر می‌کردند زحمتشان می‌تواند مؤثر باشد در حالی که واقعاً این طور نبوده و شاید حتی از نظر حقوقی هم قابل پیگرد باشد. جدای از روند حقوقی خواهش می‌کنیم برای اینکه عملیات امدادرسانی مختل نشود و تأخیر در کار آتش‌نشانان ایجاد نشود مسیر حرکت خودروها و محل حادثه را خالی و خلوت نگه دارند تا نیروها بتوانند امدادرسانی کنند. این حادثه در ساعت ۱۸ دقیقه بامداد جمعه به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی