English

سردار مقیمی:

وضعیت جرایم اقتصادی رو به بهبود نیست

رییس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در جرایم اقتصادی آنچه مشخص است، وضعیت جرایم رو به بهبود نیست، آمارها و تعدد پرونده‌ها نشان‌دهنده این است که باید بیشتر کار کنیم.

وضعیت جرایم اقتصادی رو به بهبود نیست

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار محمدرضا مقیمی ، رییس پلیس امنیت اقتصادی قبل از ظهر امروز در نخستین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید گفت: الزاماتی برای رونق تولید وجود دارد که ایجاد امنیت یکی از آن الزامات است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: در مجموعه امنیت اقتصادی، با پیش‌بینی و شناسایی تهدیدات و فرصت‌ها چند مرحله قبل از وقوع جرم وارد موضوع می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: در جرایم اقتصادی آنچه مشخص است، وضعیت جرایم رو به بهبود نیست، آمارها و تعدد پرونده‌ها نشان‌دهنده این است که باید بیشتر کار کنیم.

رییس پلیس امنیت اقتصادی  با بیان اینکه اجرای ناقص هدف‌مند کردن یارانه مشکلاتی را به وجود آورده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم آثار ناگواری درباره جرایم اقتصادی داشته باشیم.

مقیمی ادامه داد: ما هدفمان کشف نیست، هدفمان پیش‌بینی و پیشگیری است و از اینکه آمار و ارقام ما در این حوزه افزایش پیدا کند خوشحال نمی‌شویم.

وی گفت: در ۹ ماهه گذشته بالغ بر ۶۸۰ درصد افزایش کشف ارزش ریالی نسبت به سال گذشته داشته ایم و ۱۵۰ درصد کشفیات در پرونده رباخواری داشتیم و در بحث احتکار تمام تلاشمان بر این بوده که احتکاری انجام نشود و همچنین ارزش ریالی پرونده قاچاق در ۹ ماهه امسال ۵۵ درصد افزایش داشته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه