English

کیفیت هوای تهران ۱ بهمن ۹۸ ناسالم است/ شاخص کیفیت هوا به ۱۱۹ رسید

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 119 همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

کیفیت هوای تهران ۱ بهمن ۹۸ ناسالم است/ شاخص کیفیت هوا به ۱۱۹ رسید

به گزارش خبرگزاری موج، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران امروز سه شنبه ۱ بهمن ۹۸خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 118 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 119 همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

نظری گفت: پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز سه‌شنبه (1 بهمن 98) در بیشتر مناطق پایتخت همراه با غبار صبحگاهی و گاهی مه رقیق، شاهد برقراری شرایط ناسالم (به‌ویژه برای گروه‌های حساس) خواهیم بود که عمدتاً ناشی از افزایش تردد خودروها و برقراری جو آرام همراه با انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران خاطر نشان کرد: در طی روز نیز با تداوم این وضعیت جوی، شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نخواهد شد و انتظار می‌رود در مناطق پرتردد کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی بماند.

وی افزود: بنابراین هم‌زمان با اوج ترافیک شبانگاهی و انباشت آلاینده‌ها در طی روز، غلظت ذرات معلق افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پایتخت برقرار گردد؛ هر چند در ساعات پایانی با وزش باد، احتمال پراکندگی آلاینده‌ها وجود خواهد داشت.

نظری بیان کرد: صبح روز چهارشنبه (2 بهمن 98) با آغاز تردد خودروها و عدم وزش باد مؤثر، برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس دور از انتظار نخواهد بود.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: در طی روز با افزایش سرعت باد و گاهی بارش پراکنده شرایط برای بهبود کیفیت هوا فراهم خواهد شد و بنابراین در اواخر وقت چهارشنبه در بیشتر مناطق شهر تهران برقراری شرایط مطلوب پیش‌بینی می‌شود، بااین‌حال در برخی مناطق پرتردد، با افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا روبه‌رو خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه