English

سردار رحیمی:

فضای کشور و پایتخت برای برگزاری مسابقات در ایران جزء برترین‌هاست

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره تصمیم AFC برای برگزاری مسابقات فوتبال در زمین ثالث گفت: بر اساس شاخصه‌های امنیتی اعلام می‌کنم فضای کشور و پایتخت برای برگزاری مسابقات در ایران جزء برترین‌هاست.

فضای کشور و پایتخت برای برگزاری مسابقات در ایران جزء برترین‌هاست

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: برای حمایت از افرادی که به دنبال انجام اقدامات مناسب اقتصادی بودند تصمیمات انتظامی و عملیاتی اخذ شد.

وی ادامه داد: برای تأمین امنیت و توسعه اقتصادی و رونق تولید و تعیین راهبرد‌های تعاملی با نهاد‌های اقتصادی در مسیر گام دوم فردا اولین همایش نقش پلیس در امنیت اقتصادی و رونق تولید را برگزار می‌کنیم.

سردار رحیمی درباره همایش رونق تولید گفت: این همایش با دست‌اندرکاران حوزه اقتصاد کشور در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود و در این همایش ملی رئیس قوه قضائیه و جمعی از مقامات و وزرای اقتصاد حضور دارند و به کارآفرینانی که در ایجاد اشتغال و امنیت اقتصادی کشور کمک می‌کنند تندیس اهدا می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: برای رایزنی‌ با دست اندرکاران اقتصادی کشور و نخبگان این همایش را برنامه ریزی کردیم و تا در آن ظرفیت‌ها و اقداماتی که پلیس باید در راستای رونق تولید و امنیت اقتصادی انجام دهد را بررسی کنیم.

* می‌ خواهیم جایگاه پلیس در رونق تولید را نشان دهیم

وی گفت: این همایش بر مبنای بیانیه گام دوم برگزار می‌شود و می‌خواهیم جایگاه پلیس در رونق تولید را نشان دهیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه این همایش با مسئولیت نیروی انتظامی برگزار می‌شود، گفت: نیروی انتظامی در کنار دستگاه قضا که رویکرد حمایتی دارد،کار خود را در خصوص افرادی که در امر توسعه اقتصاد و رونق تولید فعالیت می‌کنند با نگاهی علمی انجام می‌دهد و امیدواریم این همایش سرآغازی برای این حرکت نو باشد.

وی با بیان اینکه برای توسعه فضای کسب و کار و رونق تولید وظیفه خود را انجام می‌دهیم، افزود: در مواقعی که نیاز به مقابله باشد و تأمین امنیت اقتصادی باشد وظیفه قانونی خود را انجام می‌دهیم.

* تمام اقشار جامعه باید برای ایجاد امنیت کشور کمک کنند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امنیت تولید اجتماعی است، گفت: تمام اقشار جامعه باید برای ایجاد امنیت کشور کمک کنند، از همین رو فعالان اقتصادی خود نقش بسیار مهمی دارند.

سردار رحیمی گفت: ما به فعالان اقتصادی این اطمینان را می‌دهیم که کنارشان هستیم.

وی درباره فعالان اقتصادی افزود: در همایش فردا شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان اقتصادی، پارک‌های علم و فناوری، استارت آپ‌ها هم حضور دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره تصمیم AFC برای برگزاری مسابقات فوتبال در زمین ثالث گفت: من به عنوان مسئول امنیت پایتخت می‌گویم که این حرف نادرست است و بر اساس شاخصه‌های امنیتی اعلام می‌کنم فضای کشور و پایتخت برای برگزاری مسابقات در ایران جزء برترین‌هاست.

سردار رحیمی ادامه داد: بر اساس شاخصه‌های مختلف جهانی و مقایسه با دیگر کشور‌ها باید بگویم که ایران امنیت خوبی دارد و مسئولان باید در برابر این شایعه کذب مقاومت کنند.

* تلاش نیرو‌های انتظامی برای امنیت مسابقات ستودنی است

وی درباره تماشاگرنما‌ها گفت: درصد افرادی که نظم و امنیت مسابقات را بر هم می‌زنند در ایران بسیار کم است؛ تلاش نیرو‌های انتظامی برای امنیت مسابقات ستودنی است.

سردار رحیمی افزود: درست است ک ما یک دشمن قسم خورده همچون آمریکا را داریم که سعی در برهم زدن نظم امنیت کشور داشتند، اما آن‌ها همواره ناکام ماندند و اکنون در حال بمباران دروغ هستند، اما به کوری چشم آن‌ها در تهران و تمام کشور امنیت برقرار است.

* اکنون جمعیت دلالان ارزی به صفر رسیده است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره دلالان اقتصادی گفت: اکنون جمعیت دلالان ارزی به صفر رسیده و صرافان ما مجوز دارند، البته بحث همکاری با دولت و بانک مرکزی جهت برخورد با دلالان ارزی در اولویت است.

وی با اشاره به قاچاق کالا افزود: متاسفانه این موضوع کماکان به شدت دنبال می‌شود و نیروی انتظامی در بحث قاچاق حضور پر رنگی دارد و روند برخورد با قاچاقچیان در تمام بخش‌ها روند صعودی بوده است و برخورد با تمام قاچاقچیان با جدیت دنبال می‌شود.

سردار رحیمی درباره پلیس امنیت اقتصادی گفت: همان طور که از اسم این پلیس مشخص است، افرادی که در حوزه ایجاد اشتغال و رونق تولید فعالیت می‌کنند حامی جدی به نام پلیس را کنار خود دارند و البته نگاه ما طی سال‌های مختلف نگاه حمایتی از تمام اقشار مختلف جامعه است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در کنار حضور پلیس اقتصادی ما احتیاج به نگاهی علمی داشتیم، چراکه نگاه علمی لازمه شروع امنیت اقتصادی بود.

وی گفت: برنامه فردا را با بیش از هزار فعال اقتصادی برگزار می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه