English

محسن هاشمی:

رقم بودجه ۲۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است

رییس شورای شهر تهران گفت: رقم بودجه ۲۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال پیش که ۱۹ هزار میلیارد تومان بود ۵۶۰۰ میلیارد تومان بیشتر شده است.

رقم بودجه ۲۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی ، رییس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص اختصاص بودجه 8 میلیاردی شهرداری به جشنواره فیلم فجر گفت: شهرداری برای اینکه در فعالیت‌های تبلیغاتی خود با دستگاه‌های مربوطه مشارکت کند نیاز به مصوبه شورای شهر ندارد و در قرارداد با روزنامه‌ها و رسانه ملی می‌تواند به عنوان اسپانسر فعال شود.

هاشمی افزود: این اقدام برای این بود که شهرداری بتواند اهداف خود را پیش ببرد و در قالب قرارداد مشارکت اهداف خود را در نظر بگیرد. مثلا در مورد پسماند تیزرهایی قبل از پخش فیلم نمایش داده شود.

وی افزود: مشارکت شهرداری با آموزش و پرورش در طرح  مدرسه آماده نیز از این دسته همکاری‌ها بوده و اپلیکیشنی که در این زمینه تهیه شد بودجه آن توسط شهرداری تامین شده بود.

رییس شورای شهر تهران در مورد جلسه هم اندیشی صبح امروز شورای شهری‌ها با شهردار تهران گفت: متمم بودجه در دستور کار است و شهردار تهران مباحثی را در این زمینه مطرح کرد. همچنین رقم بودجه 25 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال پیش که 19 هزار میلیارد تومان بود 5600 میلیارد تومان بیشتر شده است.

هاشمی گفت: همچنین در جلسه هم اندیشی طرح تفصیلی منطقه 22 مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و این موضوع مطرح بود که آیا در کمیسیون ماده 5 باید این طرح تصویب شود یا به صحن آید. 

وی گفت:‌همچنین در این جلسه پیروز حناچی توضیحاتی در مورد اختصاص 8 میلیارد تومان پول به جشنواره فیلم فجر توضیحاتی داد که همه صحبت‌های من در این زمینه در واقع توضیحات شهردار بود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در نماز جمعه گذشته حضور شما در کنار آقای احمدی‌نژاد به اجبار یا انتخاب خودتان بود گفت: ما همه با هم برادریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه