English

کمک رسانی شهرداری تهران به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تصویب شد

اعضای شورای شهر تهران صبح امروز طرح اجازه کمک شهرداری تهران به سیل زدگان سیستان و بلوچستان را تصویب کردند.

کمک رسانی شهرداری تهران به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی ، رییس شورای شهر تهران در جلسه صبح امروز شورا با بیان این که یک طرح دو فوریتی با 18 امضا برای کمک به هم وطنان سیل زده سیستان و بلوچستان به هیات رئیسه ارسال شده است اظهار کرد: در این طرح خواسته شده که شهرداری لایحه‌ای برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان به شورای شهر ارائه کند.

زهرا نژاد بهرام به عنوان طراح این طرح با بیان اینکه طی جاری شدن سیل در سیستان و بلوچستان لازم است که اقداماتی فوری در راستای پاسخگویی به این بحران انجام شود، گفت: شهردار تهران در حد مقدورات مدیریتی خود کمک به سیل زدگان را آغاز کرده؛ اما مسئله این است که برای افزایش کمک‌ها می‌بایست مجوز شورای شهر را داشته باشند و حالا ما در قالب این طرح، از شهرداری می‌خواهیم به سرعت لایحه‌ای را به شورا بیاورد تا در مورد کمک به سیستان و بلوچستان اقدامی انجام دهیم.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران به دو فوریت طرح الزام شهرداری به کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و جنوب شرق کشور رای دادند اما در این میان میرلوحی پیشنهاد داد که به دلیل کمبود وقت، به شهرداری اختیار بدهیم تا به همان شیوه‌ای که به مردم سیل زده خوزستان و آق قلا کمک کرده به سیل زدگان سیستان و بلوچستان نیز کمک کند.

وی  افزود: شهرداری تهران می‌تواند به همان شیوه و در همان سقفی هزینه‌ای که برای سیل زدگان آق قلا و خوزستان صرف کردیم به سیل زدگان جنوب شرق کشور نیز کمک کنیم.

در ادامه امانی با بیان این که این عبارات مفهوم نیست گفت: بهتر است ادبیات نگارشی‌مان را دقیق تر کنیم تا مبادا اتفاقی رخ دهد که محسن هاشمی در واکنش به سخنان شهربانو امانی گفت: آی‌کیو حناچی زیاد است و دکترا دارد و می‌فهمند ما چه گفتیم وحتی من خودم زنگ می‌زنم وبه او می‌گویم تا بهتر بفهمد.

نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران به پیشنهاد میرلوحی رأی مثبت دادند و قرار شد شهرداری تهران به همان شیوه و تا سقف کمک به سیل زدگان آق قلا و خوزستان به سیل زدگان جنوب شرق کشور نیز کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی