English

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در ۲۴ دی اعلام شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بارش باران نیز در اکثر محورهای استانهای مازندران و قم، محورهای اهواز-سربندر، اهواز-اندیمشک، خرمشهر-اهواز و ایذه-دهدز استان خوزستان و محورهای اردکان-نائین و یزد-اردکان استان یزد مشاهده می شود.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در ۲۴ دی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی جاده های کشور اظهار کرد: طبق آخرین گزارشها شاهد بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان، محورهای اراک-توره و اراک-بروجرد استان مرکزی، محورهای یزد-شیراز و یزد-کرمان استان یزد، ارتفاعات محورهای کرج-چالوس،هراز، فیروزکوه و کیاسر-سمنان استان مازندران هستیم. 

وی ادامه داد: همچنین بارش باران نیز در اکثر محورهای استانهای مازندران و قم، محورهای اهواز-سربندر، اهواز-اندیمشک، خرمشهر-اهواز و ایذه-دهدز استان خوزستان و محورهای اردکان-نائین و یزد-اردکان استان یزد مشاهده میشود. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه از لزود تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: تردد در محورهای خلخال-اسالم استان اردبیل و محور سنندج-همدان محدوده گردنه صلوات آباد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است. 

به گفته وی مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای استانهای آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و اردبیل موجب کاهش دید شده‌ است.

رحمانی در پایان در خصوص وضعیت ترافیکی جاده ها افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه