English

سالاری:

ما برای خروج از بنگاهداری باید سهام خود را به کمتر از ۵۰ درصد برسانیم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر مدیرعامل، کارکنان و کارمندان مجموعه شستا زیر نظر سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و ما برای خروج از بنگاهداری باید سهام خود را به کمتر از 50 درصد برسانیم

ما برای خروج از بنگاهداری باید سهام خود را به کمتر از ۵۰ درصد برسانیم

به گزارش خبرگزاری موج،  مصطفی سالاری ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای خروج از بنگاه داری در شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: چند سالی است که موضوع خروج از بنگاهداری از شستا اعلام کردیم و این موضوع به این معناست که سهام تامین اجتماعی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری این سازمان کمتر از 50 درصد باشد.

وی بیان داشت: در حال حاضر مدیرعامل، کارکنان و کارمندان مجموعه شستا زیر نظر سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و ما برای خروج از بنگاهداری باید سهام خود را به کمتر از 50 درصد برسانیم و در بخش‌های دیگر سهام خریداری کنیم و سرمایه‌گذاری لازم را داشته باشیم.

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر این اقدام صورت گرفته است و سهم سازمان تامین اجتماعی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری در مجمع عمومی سالانه مشخص می‌شود و ما به ازای سهامی که داریم سود لازم را دریافت می‌کنیم.

سالاری بیان داشت: تمامی صندوق‌های بازنشستگی در دنیا خروج از بنگاهداری را انجام داده‌اند و این کار مثمر ثمر بوده است و ما نیز باید به این سمت پیش برویم.

وی گفت:‌ ما به دنبال آن نیستیم که کارخانه داری شویم ولی باید سهامدار باشیم و این اقدام ما میزان ارزش سهام ما را در آن شرکت کم نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه