English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش امروز (۲۱ دی) در جنوب شرق، شرق، تنگه هرمز و دریای عمان است همچنین طی روز یکشنبه (۲۲ دی) در نیمه شرقی کشور و مناطقی از خلیج فارس و دریای عمان این وضعیت با شدت کمتری ادامه دارد.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: با فعالیت سامانه بارشی روی کشور طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های واقع در نیمه شرقی، جنوب ، نواحی مرکزی و سواحل دریای خزر بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و در مناطق جنوبی کشور رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که در نیمه شرقی و نواحی جنوبی کرمان نیز وزش باد شدید رخ می‌دهد، تصریح کرد: شدت بارش امروز (۲۱ دی) در جنوب شرق، شرق، تنگه هرمز و دریای عمان است همچنین طی روز یکشنبه (۲۲ دی) در نیمه شرقی کشور و مناطقی از خلیج فارس و دریای عمان این وضعیت با شدت کمتری ادامه دارد.

ضیائیان با اشاره به اینکه طی دو روز آینده خلیج فارس،‌ تنگه هرمز و دریای عمان و امروز (۲۱ دی) دریای خزر مواج است، گفت: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۳ و ۲۴ دی) در سواحل شمالی و برخی نقاط شمال شرق و شرق بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود همچنین طی روز چهارشنبه (۲۵ دی) برای برخی مناطق شمال شرق و شرق سواحل شمالی بارش پراکنده خواهیم داشت.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۲ دی) صاف همراه با غبار محلی، کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲۳ دی) نیز کمی ابری همراه با غبار محلی و در اوایل شب افزایش ابر با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه