English

زمان ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی ۹۹ اعلام شد

ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۹۹ از ۵ بهمن ماه جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی ۹۹ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، مرحله کتبی  آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۹۹ وفق مصوبات شـورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت متمرکز و الکترونیک ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹  و مرحله شفاهی این آزمون نیز در روزهای ۲ تا ۴ تیرماه ۹۹ در یکی از دانشگاه های سطح تهران برگزار می شود.

بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی ،‌ در این دوره محدودیت سنی جهت شرکت در آزمون وجود ندارد و انجام مراحل ثبت نام از طریق سایت این مرکز  و بررسی مدارک نیز توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی انجام می شود.

داوطلبان واجد شرایط که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی تشریح شده است،‌می توانند از تاریخ ۵ بهمن تا ۱۸ بهمن ۹۸ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با توجه به رشته تخصصی پیشنیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضـو هیئت علمـی، آزاد) صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام کنند. پس از ثبت نام و انتخاب رشته، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست. صرفاً به مدارک ثبت نامی که در مهلت مقرر ثبت نام و از طریق سایت اینترنتی مربوطه ارسال شود ترتیـب اثـر داده خواهد شد.

همچنین کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شـنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه