English

سردار رحیمی:

راه و هدف بلند سردار سلیمانی با قدرت ادامه خواهد داشت

رییس پلیس تهران بزرگ در پیامی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی نوشت: سردار سلیمانی بزرگ مردی هستند که حتی نام بلند ایشان رعشه بر اندام استکبار جهانی انداخته و خواهد انداخت و اگر امروز سردار سلیمانی آسمانی شدند و به یاران شهید خود پیوست؛ ولی راه و هدف بلند ایشان با قدرت و قوت مضاعف ادامه خواهد داشت.

راه و هدف بلند سردار سلیمانی با قدرت ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار حسین رحیمی ، رییس پلیس تهران بزرگ شهادت سردار قاسم سلیمانی را نقطه عطفی در جبهه مبارزه علیه استکبار جهانی دانست و اعلام کرد: راه و هدف این سردار شهید ادامه خواهد داشت.

در متن پیام سردار حسین رحیمی، برای شهادت سردار قاسم سلیمانی آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بدون شک شهادت مظلومانه سردار پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقطه عطفی در جبهه مبارزه علیه استکبار جهانی خواهد بود و خون پاک و به ناحق ریخته این سردار رشید اسلام و سرباز ولایت آتشفشان خشم همه آزادگان دنیا را در پی خواهد داشت که نتیجه و ثمره ای جز محو ظلم و ستم ظالمان نخواهد بود.

سردار سلیمانی بزرگ مردی هستند که حتی نام بلند ایشان رعشه بر اندام استکبار جهانی انداخته و خواهد انداخت و اگر امروز سردار سلیمانی آسمانی شدند و به یاران شهید خود پیوست؛ ولی راه و هدف بلند ایشان با قدرت و قوت مضاعف ادامه خواهد داشت. این شهید بزرگوار که همه عمر خود را صرف دفاع از حدود و ثغور مرزهای جهان اسلام کرد و در آرزوی شهادت لحظه شماری می‌کرد به آرزوی دیرینه خود رسیدند و در جوار رحمت الهی آرام گرفتند.

راه و هدف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه