English

رای مثبت شورا به طرح تحقیق و تفحص از بدهی های شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران به فوریت طرح تحقیق و تفحص از بدهی های شهرداری تهران رأی مثبت دادند.

رای مثبت شورا به طرح تحقیق و تفحص از بدهی های شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری موج،  بهاره آروین ، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا درباره طرح تحقیق و تفحص از بدهی های شهرداری تهران اظهار کرد: ۱۷ نفر از اعضای شورای شهر تهران موافق این طرح بودند و آن را امضا کردند.

وی افزود: کمیسیون مد نظر در سه نوبت در نامه های خطاب به شهرداری تهران درخواست پاسخگویی داشت تا گزارش لازم را ارایه کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: بندهای مهم این طرح بررسی و مقایسه گزارش‌های کنونی و گزارش های سالهای ۹۳ تا ۹۵ بود.

وی ادامه داد:  همچنین قرار بود بدهی شهرداری تهران به همه دستگاه ها و اشخاص و بانک ها تا شهریور سال ۹۶ به صورت کامل مشخص و اعلام شود.

آروین تصریح کرد یکی دیگر از بندها بحث مطالبات شهرداری تهران از اشخاص و نهادها بود که این موضوع هم گزارشش هنوز واصل نشده است.

وی ادامه داد با بدهی های زیادی مواجهیم که رقم آن ۶۹ هزار میلیارد تومان ارزیابی شده است که از این میزان ۳۰ هزار میلیارد تومانی بدهی های ثبت نشده است.

آروین گفت: باید نسبت به تأثیر این بدهی ها و اتفاقا بدهی های معوق باعث می شود اعتبار شهرداری تهران از بین برود و دیگر امکان اخذ تسهیلات جدید وجود نداشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید یک بررسی درست و کامل نسبت به علت بروز این بدهی ها انجام گیرد تا مشخص شود براساس کدام مصوبه چنین بدهی های ایجاد شده است.

وی ادامه داد در سه نوبت از شهرداری تهران گزارش خواسته این اما این گزارش های ارایه شده به‌طور کامل نبوده و بیشتر گزارش های یک برگی بوده است.

سرانجام اعضای شورای اسلامی شهر تهران به فوریت طرح تحقیق و تفحص از بدهی های شهرداری تهران رأی مثبت دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه