English

آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاری اعلام شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت نام برای شرکت در هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی از روز اول دی ماه جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد و ۹ دی ماه به پایان می‌رسد.

آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، آبتین حیدرزاده، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی از روز اول دی ماه جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد و ۹ دی ماه به پایان می‌رسد وتا امروز چهارشنبه ۴ دی ماه تعداد ۲۱۹۸ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی برای شرکت در  آزمون دستیاری محدودیت سنی وجود ندارد و  ثبت نام در آزمون فوق با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیئت علمی، آزاد، بومی و یا رزمنده) صرفا در یکی از رشته های فوق تخصصی انجام می گیرد. داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی، مجاز به شرکت در آزمون دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) آینده نخواهند بود.

حیدرزاده افزود: آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی درسال تحصیلی (۱۴۰۰-۱۳۹۹) مبتنی بر قوانین و مقررات موجود و بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی تخصصی و قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحیه آن مصوب مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. از آنجا که کلیه مراحل اجرایی ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتیجه آزمون بصورت اینترنتی و از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می پذیرد، داوطلبان جهت دریافت کلیه اطلاعات فقط به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: شرایط عمومی و شرایط اختصاصی شرکت در هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی در دفترچه راهنمای پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی ذکر شده است.

حیدرزاده تاکید کرد: سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی در روز پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ برگزار می شود و کارت ورود به جلسه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه اول و دوم بهمن ۹۸ به صورت اینترنتی در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

آزمون شفاهی نیز برای داوطلبانی برگزار می شود که حدنصاب نمره کتبی تراز شده را کسب کرده باشند. در آزمون شفاهی در تمامی رشته های فوق تخصصی به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP و  OSCE و مصاحبه ساختارمند و سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود در هر رشته برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه