English

اسفنانی خبر داد؛

پرورش تعداد قابل توجهی از دام‌های آماده کشتار در شهرستان‌های استان تهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از پرورش تعداد قابل توجهی از دام‌های آماده کشتار در شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: دامپروری‌های مختلف برای توزیع گوشت گرم داخلی با قیمت مناسبت تر از موجودی بازار و حتی به صورت مستقیم در میادین میوه و تره بار اعلام آمادگی کردند.

پرورش تعداد قابل توجهی از دام‌های آماده کشتار در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرگزاری موج،  محمدعلی اسفنانی ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درخصوص موضوع کنترل قیمت‌ها گفت: هر اتفاقی در کشور ما تاثیر خودش را دارد اما گاهی حاکمیت مصلحت را بر این می‌بیند که قیمت‌ها را کنترل کند و یا حداقل فضای روانی کار شکسته شود.

وی گفت: ما در بررسی و رسیدگی‌ها باید به نحوی عمل کنیم که در حق مردم اجحافی صورت نگیرد و شاهد افزایش قیمت‌ها نباشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درخصوص قیمت‌های غیرمنطقی در مناسبت‌ها بیان کرد: به عنوان مثال ما ده‌ها و شاید صدها نوع انار داریم که تفاوت قیمت آنها طبیعی است و یا برای آجیل یک قیمت متوسط اعلام می شود، اما این قیمت مربوط به یک نوع آجیل است و ترکیبات و کیفیت آن در قیمت موثرند.

اسفنانی تصریح کرد: عموم کسبه و صنوف حقوق مردم را مراعات می‌کنند، اما در این قشر هم مانند سایر اقشار افراد متخلفی هستند که حق مردم را رعایت نکرده و گران فروشی می‌کنند.

* امیدواریم در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت گوشت باشیم

وی از پرورش تعداد قابل توجهی از دام‌های آماده کشتار در شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: دامپروری‌های مختلف برای توزیع گوشت گرم داخلی با قیمت مناسبت تر از موجودی بازار و حتی به صورت مستقیم در میادین میوه و تره بار اعلام آمادگی کردند که خوشبختانه این کار در حال انجام است و امیدواریم در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت گوشت باشیم.

وی با بیان اینکه گاهی اقدامات سلبی مانع افزایش قیمت‌ها نخواهد شد، افزود: ما از تمام توان‌مان استفاده می‌کنیم تا مردم در این عرصه کمتر دچار مشکل شوند.

* امسال پرونده‌های گرانفروشی میوه خیلی کم بود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران تأکید کرد: شأن و عظمت هر ایرانی به گونه ای است که باید از بهترین امکانات با ارزانترین قیمت برخوردار شود، اما همه کار هم دست ما نیست، ما یک سازمان دادرسی محور و شبه قضایی محور و مکلف به برخورد با تخلفات هستیم.

اسفنانی گفت: خوشبختانه امسال به دلیل وفور محصولات کشاورزی پرونده‌های گرانفروشی میوه خیلی کم بود، اما تا زمانی که دولت تصمیم جدیدی نگرفته طرح نظارت بر قیمت‌ها حداقل تا عید ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه