English

خالدی خبر داد؛

مراجعه ۱۳ هزار نفر به اورژانس به خاطر آلودگی هوا

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: به علت بروز آلودگی هوا و افزایش ذرات معلق هوا در شهر‌های اصفهان، البرز، تهران،مرکزی، قزوین، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان و یزد تعداد ۱۳ هزار و ۹۳۱ نفر به اورژانس پیش‌بیمارستانی سراسر کشور مراجعه کردند.

مراجعه ۱۳ هزار نفر به اورژانس به خاطر آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور درخصوص آمار مراجعه‌کنندگان به اورژانس به علت آلودگی هوا از ۲۸ آذر تا سوم دی گفت: به علت بروز آلودگی هوا و افزایش ذرات معلق هوا در شهر‌های اصفهان، البرز، تهران،مرکزی، قزوین، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان و یزد تعداد ۱۳ هزار و ۹۳۱ نفر به اورژانس پیش‌بیمارستانی سراسر کشور مراجعه کردند که از این تعداد هشت هزار و ۵۴۷ نفر بیماران قلبی و پنج هزار و ۳۸۴ نفر بیماران تنفسی بوده‌اند.

* آمار مراجعه‌کنندگان به اورژانس بر اثر آلودگی هوا به تفکیک استان

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تهران رکوددار مراجعات به اورژانس در روزهای آلوده است، ادامه داد: ۶ هزار و ۸۵۲ نفر در تهران به اورژانس پیش‌بیمارستانی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۴ هزار ۲۱۹ نفر بیمار قلبی و دو هزار و ۶۳۳ بیمار تنفسی بوده‌اند.

خالدی افزود: تعداد مراجعه‌کنندگان به اورژانس پیش‌بیمارستانی به دلیل افزایش ذرات معلق هوا در استان اصفهان یک هزار و ۸۵۸، آذربایجان غربی ۱۳۶۷، و آذربایجان شرقی یک هزار ۲۵۳ نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه