English

رای متهمان پرونده گندم‌های مفقودی گلستان صادر شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفـت: رای متهمان پرونده گندم های مفقودی گلستان صادر شد.

رای متهمان پرونده گندم‌های مفقودی گلستان صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در خصوص پرونده گندم‌های مفقودی گلستان گفت: دادگاه با احراز بزهکاری متهمان مبنی بر مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در امر توزیع، متهم ردیف اول آقای آق اویلی رادنیا را به تحمل پنج سال حبس و آقایان میرحسین شجاعی و ابوالحسن فاضلی را هرکدام به تحمل نه سال حبس محکوم کرد.

وی افزود: علاوه بر حبس، هر سه متهم جمعا به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش ۹ میلیون و ۳۷ هزار و ۹۹۳ کیلوگرم گندم محکوم شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه این رای قطعی و انتشار آن در رسانه ها منعی ندارد، ‌تصریح کرد: رسیدگی به پرونده گندم های مفقودی گلستان از ۱۹ آبان آغاز شد و رسیدگی به آن سه جلسه طول کشید.

هاشمیان افزود: از متهمان این پرونده آقای رادنیا با تودیع وثیقه آزاد است، آقای شجاعی فراری است و آقای فاضل به علت ناتوانی در تامین وثیقه در زندان مرکزی مشهد برای پرونده دیگری زندانی است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری کل گلستان، شاکی این پرونده شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ استان گلستان سال ۹۵ حدود ۱۵ هزار تن گندم را به کارخانه متهمان با نام " دُر آسیاب شاهکوه" امانت سپرده بود که بیش از ۹ هزار تن گندم مفقود شد.

پرونده گندم های مفقودی گلستان پس از پرونده معروف به پرهام آزادشهر، دومین پرونده ای است که در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان به ریاست قاضی مزیدی رسیدگی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه