English

آخرین وضعیت ثبت درخواست برای عدم دریافت بسته حمایتی اعلام شد

وزارت رفاه در اطلاعیه ای تاکید کرد: از مجموع ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ نفر، کمتر از ۵۰ درصد متقاضیان در کد دستوری # ۶۳۶۹* ثبت درخواست کرده اند.

آخرین وضعیت ثبت درخواست برای عدم دریافت بسته حمایتی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد: نظر به اتمام مهلت زمانی ثبت درخواست رسیدگی به افرادی که در لیست مشمولان بسته حمایت معیشتی قرار نگرفته بودند، به اطلاع می‌رساند وضعیت درخواست‌های ثبت شده در کد دستوری# ۶۳۶۹* و سامانه hemayat.mcls.gov.ir به شرح زیر است:

* تعداد درخواست‌های ثبت شده در کد دستوری # ۶۳۶۹*

طی روزهای سوم تا ۲۰ آذر ۹۸ (مهلت اعلام شده برای ثبت درخواست سبد حمایت معیشتی)، در مجموع ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ درخواست در کد دستوری # ۶۳۶۹*ثبت شد.

تعداد درخواست های ثبت شده توسط سرپرستان خانوارهایی که بسته حمایت معیشتی را دریافت کرده‌اند یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۶۱۵ درخواست (۱۷/۶ درصد از کل درخواست ها) است. این تعداد به احتمال زیاد به دلیل ارسال نشدن پیامک از طریق بانک ها یا سایر دلایل، از دریافت بسته حمایت معیشتی اطلاع نداشته اند، از این رو به رغم واریز مبلغ بسته، مجددا کد دستوری را شماره گیری کرده اند.

برای ۷۱/۸ درصد (یعنی ۴ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۷۲) از سرپرستان خانواری که در لیست مشمولان بسته حمایت معیشتی نبودندکد رهگیری ارسال شده است.

همچنین ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ نفر(۶/۱۰ درصد ) از سرپرستان خانوار در لیست یارانه‌بگیران نقدی نبوده و می توانند در بازه زمانی که متعاقبا اعلام خواهد شد، اطلاعات خانوار خود را برای دریافت بسته حمایت معیشتی ثبت نمایند.

* وضعیت درخواست‌های ثبت شده در سامانه hemayat.mcls.gov.ir

طبق اطلاع رسانی صورت گرفته طی هفته های اخیر، پس از شماره گیری کد دستوری# ۶۳۶۹* ، شهروندان می بایست برای تکمیل فرایند ثبت درخواست خود وارد سامانه hemayat.mcls.gov.ir شده و اطلاعات خود را تکمیل می کردند ، بر همین اساس، تا پایان روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه،۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ متقاضی  پس از پذیرش شرایط مطرح شده و تایید اجازه دسترسی به اطلاعات مالی، اقدام به ثبت قطعی درخواست کرده اند  که از این تعداد ۲ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۴۸۶ نفر با کد رهگیری و ۳۶۹ هزار و ۴۵ نفربا شماره حساب ثبت در خواست کرده اند .

همچنین به اطلاع می رساند، متقاضیانی که در ساعات پایانی روز چهارشنبه مورخ ۲۰ آذر ماه اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری # ۶۳۶۹* نموده و موفق به ثبت درخواست در سامانه hemayat.mcls.gov.ir نشده‌اند، طی اطلاع‌رسانی آتی از طریق پیامک، می‌توانند به سامانه مذکور مراجعه و درخواست رسیدگی خود را ثبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه