English

سردار اشتری:

ما جامعه را می شناسیم و مردم به پلیس اعتماد دارند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما مزیت های داریم که بسیاری ندارند، ما جامعه را میشناسیم و مردم به پلیس اعتماد دارند، از همین جهت مزیت های نیرو های مسلح نسبت به دیگران بیشتر است.

ما جامعه را می شناسیم و مردم به پلیس اعتماد دارند

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار حسین اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی امروز یکشنبه ۲۴ آذر در مراسم تجلیل از پژوهشگران عرصه نظم و امنیت با تبریک هفته پژوهش و دعوت از پژوهشگران و اعضای هیات علمی برای طرح ایده‌ها و نظرات خود اظهار کرد: همانطور که روز ١۶ آذر هم در جمع دانشجویان حضور پیدا کردیم ، همین حالا نیز اعلام می‌کنم که نظرات خود را به صورت مکتوب برای ما بفرستید. امیدواریم برگزاری این نشست ها باعث اثرات بیشتری در اجرای ماموریت ها بشود.

وی بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا می فرمایند که پژوهش ها باید نافع باشد، گفت: این پژوهش ها ابتدا باید بر اساس ضروریات یک سازمان انتخاب شود. باید ببینیم این پژوهش ها تا چه سطحی در مأموریت ها تاثیر داشته و موثر بوده است. باید درصد گرفته و بر اساس آن آسیب شناسی کرد. اگر ارتباط بین پژوهشگاه، دانشگاه با تولید علم و فرمانده ما بوجود نیاید ما صرفا اقدامی برای خود انجام داده ایم.

سردار اشتری رتبه پژوهشگاه ما بسیار خوب است هرچند که انتظار بنده بیش از این است و باید دانشگاه ما در کشور مرجع باشد و از بهترین ها باشد اضافه کرد: زمانی که مردم میخواهند به یک بیمارستان برود باید بتوانند بگویند بهترین بیمارستان برای پلیس است، بهترین پژوهشگاه و دانشگاه برای پلیس است و ما باید به عنوان بهترین مرجع علمی در کشور شناخته شویم که برای رسیدن به این مطلوب به نظر بنده مشکلی نداریم.

* ما جامعه را میشناسیم و مردم به پلیس اعتماد دارند

فرمانده ناجا گفت: یکی از نیاز های ما داشتن نیروی انسانی کارآمد از جمله دانشجو، اساتید و... است که ما کارآمد ترینشان را داریم و محیط نیز محیطی سالم است. افراد با انگیزه و هدف در این محل خدمت میکنند. اما ما مزیت های داریم که بسیاری ندارند، ما جامعه را میشناسیم و مردم به پلیس اعتماد دارند، از همین جهت مزیت های نیرو های مسلح نسبت به دیگران بیشتر است.

وی با بیان اینکه باید از جایی شروع کرد گفت: دانشگاه ما می تواند تراز انقلاب اسلامی باشد و ایده پردازی و نظریه پردازی از همین جا صورت بگیرد.

به گفته فرمانده ناجا،  نشریه هایی که امروز چاپ می‌کنیم واقعا کاری فرهنگی است، اما باید ببینیم افراد چه بهره ای از این ها میبرند ، ما این خلا را داریم و باید به این موضوع فکر کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه پیوستگی این اقدامات برای ما مهم است، گفت: باید در حال پیشرفت باشیم و شتابان به سمت جلو برویم. سازمان باید پیشران‌هایی داشته باشد که این پژوهشگران هستند. ما هم اکنون در همه رده ها دفاتر پژوهش داریم، دانشگاه علوم انتظامی نیز رسته های متفاوتی دارد باید بر اساس این تعاریف ارتباطات زیاد باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه باید این ظرفیت وجود داشته باشد که اگر ایده خوبی ارائه شد از آن استفاده کرد، تاکید کرد: ما یکسری وظایف در مقابل محققین و پژوهشگران خود داریم، شناخت مناسب از قابلیت‌ها به ویژه در بستر سازمانی، انعطاف در ارتباط با آن‌ها و... تکالیفی است که سازمان در قبال محققین دارد. افزایش سرعت و دقت در اقدامات، درک مناسب از اولویت‌های سازمانی و... نیز از موضوعاتی است که پژوهشگران باید به آن ها توجه کنند.

* اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا موجب پیشرفت برای کار ما است

وی به موضوع «گام دوم انقلاب اسلامی» اشاره کرد و گفت:‌ باید در دانشگاه و مراکز علمی خود بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی کنیم، باید در گام دوم انقلاب مشخص کنیم که نیروی انتظامی کجای این گام حضور دارد. ما دبیرخانه ای هم داریم و خوشبختانه در این حرکت پیشتاز بودیم. این را هم باید عالمانه جلو برویم. معتقدیم اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا موجب پیشرفت برای کار ما است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بحث سهمیه بندی بنزین مدت ها پیش مطرح شده بود گفت: نیروی انتظامی در مورد نحوه اجرا و زمان  نظراتی داشت که مکتوب اعلام کرده بود اما از زمان سهمیه بندی بنزین پای کار بود و هوشمندانه و مقتدرانه پای کار بودند. نیرو ها برای امنیت مردم جانفشانی کردند و همه جا حضور پیدا کردند. نتیجه آن هم این شد که بسیار زود این فتنه خاموش شد همکاران کار بزرگی را انجام دادند و به خصوص در اتفاقات آبان ماه ٩٨ که به خوبی ماموریت هایشان انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه