English

محسن هاشمی:

انشاالله در آینده وضعیت مناسبی در حوزه حمل و نقل عمومی داریم

رییس شورای شهر تهران گفت: در جلسه اخیر اعضا تولید واگن در کشور بررسی شد و این موضوع نیز آغاز می‌شود و انشاالله در آینده وضعیت مناسبی را در حوزه حمل و نقل عمومی خواهیم داشت.

انشاالله در آینده وضعیت مناسبی در حوزه حمل و نقل عمومی داریم

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی ، رئیس شورای شهر تهران در یکصدو هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: انتخاب مجدد آقای الویری به سمت ریاست شورای عالی استان‌ها را تبریک می‌گویم و امیدوارم مثل گذشته ایشان بتوانند لوایح بنیادی را در این شورا به مجلس برده و نقش برجسته‌ای در حکمرانی شهرداری داشته باشند.

وی از استعفای محسن پورسید آقایی معاون شهردار تهران ابراز تاسف کرد و گفت: از زحمات ایشان هم تشکر می‌کنم چرا که تلاش‌های خستگی‌ناپذیری داشتند و امیدوارم در ماموریت جدید مثل گذشته منشا خیر و برکت باشند.

رئیس شورای شهر تهران به برگزاری جلسه‌ای در مورد نوسازی و خرید ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: هفته گذشته بعد از جلسه هیات دولت با حضور جهانگیری، رئیس کل بانک مرکزی،‌ وزیر نفت،‌ وزیر صمت، رئیس صندوق ذخیره ارزی  و شهردار تهران و تعداد دیگری از مسئولین مرتبط با حمل و نقل عمومی جلسه‌ای برگزار شد و نتایج موثری به همراه داشت.

هاشمی اعلام کرد : در این جلسه دستور قاطع خرید سه هزار اتوبوس انجام گرفت و بزودی این مساله محقق می‌شود.همچنین تولید واگن در کشور بررسی شد و این موضوع نیز آغاز می‌شود و انشاءاله در آینده وضعیت مناسبی را در حوزه حمل و نقل عمومی خواهیم داشت. 

رییس شورای شهر تهران  خاطرنشان کرد: از مدیریت اجرایی شهرداری می‌خواهم این موضوع ر ا پیگیری کنند چرا که دیگر توپ حمل و نقل عمومی در زمین شهرداری افتاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه