English

سردار اشتری:

اغتشاشات اخیر متفاوت از گذشته و به صورت پراکنده بود

فرمانده ناجا گفت: اغتشاشات اخیر متفاوت از گذشته و به صورت پراکنده بود که بحمدالله و به یاری خداوند مدیریت شد که جا دارد از همکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های امنیتی خصوصا ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کنم.

اغتشاشات اخیر متفاوت از گذشته و به صورت پراکنده بود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در ستاد ناجا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار اشتری در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرمانده ارتش در ستاد ناجا اظهار داشت: تعمیق تعاملات و هماهنگی‌ها باعث تقویت نیرو‌های مسلح می‌شود و قطعا تحقق این مهم، مورد رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهد بود.

وی با اشاره به ماموریت‌های گسترده نیروی انتظامی، افزود: در آخرین دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند با توجه به حضور شما در عرصه‌های مختلف جامعه بایستی این حضور "فعال" و "مثمر ثمر" باشد.

فرمانده نیروی انتظامی به ارائه ۳۰ هزار خدمت از سوی پلیس به مردم اشاره و بیان کرد: پاسگاه‌ها به عنوان کوچکترین واحد انتظامی در دور افتاده‌ترین مناطق کشور به عنوان نماینده حاکمیت محسوب شده که علاوه بر ماموریت ذاتی خود یعنی ایجاد نظم و امنیت، خدمات بسیار دیگری به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این حوادث با آمادگی کامل حضور داشت؛ اغتشاشات اخیر متفاوت از گذشته و به صورت پراکنده بود که بحمدالله و به یاری خداوند مدیریت شد که جا دارد از همکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های امنیتی خصوصا ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کنم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در کنار حوادث تلخ اخیر ما ماموریت‌های بسیار شیرین و خوبی هم داشتیم که برای بنده و تک تک همکاران فراموش نشدنی است، در ماموریت اربعین اگرچه به صورت شبانه روزی در مرز‌ها مستقر بودیم، اما این ماموریت معنوی باعث تقویت روحیه همه سبزپوشان شد و ان شاء الله عملکردمان مورد رضایت خداوند و آقا اباعبدالله الحسین (ع) نیز قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور نیرو‌های ارتش در ماموریت و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع)، ادامه داد: حضور براداران عزیز ارتشی در ماموریت اربعین بسیار ملموس و اثر بخش بود.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس، عنوان کرد: خداوند را به پاس توفیق خدمت به این مردم شریف شاکریم و امیدواریم که اقدامات مان مورد رضایت خداوند و فرماندهی معزز کل قوا نیز قرار گیرد.

وی گفت: طبق بررسی‌ها مطابق آخرین نظرسنجی‌ها و برآوردها، نیرو‌های مسلح "امین" و مورد "اعتماد" مردم هستند و جایگاه خوبی میان آن‌ها دارند که در این بین، نیروی انتظامی حائز رتبه دوم از منظر اعتماد و رضایت عمومی در بین سایر دستگاه‌ها و سازمان هاست.

سردار اشتری در پایان خاطرنشان کرد: خداوند را به برکت وجود ولایت و رهبری حکیم و فرزانه شاکریم و امید است سربازی لایق و شایسته در رکاب ولایت باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی