English

باند جعل اسناد مسافرتی و اقامتی در تهران متلاشی شد

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: باند چهار نفره جعل و توزیع اسناد اقامتی و مسافرتی در شمال تهران متلاشی شد.

باند جعل اسناد مسافرتی و اقامتی در تهران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری موج،  سرهنگ علی محمدی، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: چندی پیش اخبار و گزارش‌هایی در خصوص فعالیت اعضای یک باند که اقدام به تهیه مدارک اقامتی و مسافرتی جعلی برای صدها مهاجر غیرقانونی می‌کردند، دریافت کردیم.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در ادامه گفت: بر اساس تحقیقات پلیسی انجام شده اعضای این باند در شش ماه گذشته تعداد زیادی گذرنامه و مدارک مسافرتی مفقودی یا سرقتی را که از طریق همدستانشان به دست آورده بودند را با جعل اسناد به مهاجران غیر قانونی که قصد سکونت در کشور ایران و یا قصد خروج از کشور و مهاجرت به سایر کشورها داشتند با قیمت‌های هنگفتی فروختند.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه این متهمان در محدوده پارک‌وی شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

علی محمدی در ادامه گفت: مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته (۱۷ آذر ماه) تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهمان وارد عمل شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: در این عملیات پلیسی ماموران اعزامی موفق شدند اعضای این باند ۴ نفره جاعل را در مخفیگاهشان قبل از متواری شدن دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اسناد و مدارک جعلی اعم از پاسپورت و روادید و کارت کشف شد، گفت: متهمان در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کردند که به ازای جعل هر کارت یا سند ، مبلغی بین ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان دریافت می‌کردند.

محمدی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه