English

علی اصغر پیوندی:

اعتماد مردم به هلال احمر در حال افزایش است

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: مردم همیشه به هلال احمر اعتماد داشته و هر روز نیز این اعتماد در حال افزایش است از سوی دیگر وظیفه ما نیز حفظ این اعتماد مردمی و پاسخ دادن به آن است.

اعتماد مردم به هلال احمر در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری موج،  علی اصغر پیوندی ، رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز (یکشنبه 3 آذر) در نخستین مراسم  تجلیل از امین موقوفات که با هدف تجلیل از واقفین انجام شد، اظهار کرد: وقف و هبه ازجمله راه های کمک های معنوی و مادی مردم به جامعه و جمعیت هلال احمر است و از مردم کشور برای توجه آن ها به این موضوع و وقف اموال خود به جمعیت هلال احمر تشکر می کنیم.

پیوندی افزود: مردم همیشه به هلال احمر اعتماد داشته و هر روز نیز این اعتماد در حال افزایش است از سوی دیگر وظیفه ما نیز حفظ این اعتماد مردمی و پاسخ دادن به آن است. جمعیت هلال احمر خود را ملزم می داند تا بر اساس تمایل واقفین، نظر کارشناسان و اولویت های جامعه اموال موقوفه را مدیریت کند.
 
وی تصریح کرد: ما در جمعیت هلال احمر نیازهای زیادی داریم و بدون کمک مردم قادر به ادامه راه نخواهیم بود. مشکلات و حوادث در کشور ما زیاد است و ما نیز باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم البته این امر مستلزم همکاری دستگاه ها و مردم دغدغه مند کشور است.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بسیاری از نیازهای امدادی، فرهنگی و مالی جمعیت هلال احمر توسط مردم تامین شده است، اظهار داشت: از تمامی واقفین کمال تشکر را دارم و تاکید می کنم که جمعیت هلال احمر به عنوان امین مردم، حافظ منافع مردمی و ملی خواهد بود.

پیوندی ابراز داشت: مقدار و توان مالی واقفین اهمیتی ندارد اما موضوع حائز اهمیت نفس عمل و نیت وقف کنندگان است که منجر به دستیابی هلال احمر به اهداف امدادی و حمایتی خود شده است. در سیل اخیر هلال احمر بدون کمک مردم قادر به اقدام موفقی نبود به طوری که در سیل اخیر شاهد کمک های بی سابقه ۲۵۰ میلیاردی و کمک های غیر نقدی ۱۵۰ میلیاردی مردم بودیم البته مشکلات همچنان ادامه دارد اما با کمک مردم و دولت در حال رفع شدن است.

وی در پایان عنوان کرد: از تمامی واقفین و مردم عزیز که همواره حامی جمعیت هلال احمر بوده اند تشکر می کنیم و امیدواریم بتوانیم فرهنگ وقف را در جامعه ترویج دهیم.

در پایان این برنامه نیز از جمعی از واقفین کشور که اموال و املاک خود را در اختیار جمعیت هلال احمر قراره داده اند، تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه