English

حاجی میرزایی:

۱۲ درصد مدارس کشور تخریبی هستند

وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۳۰ درصد مدارس ما نیازمند توجه ویژه برای مقاوم سازی و بازسازی هستند. ۱۲درصد مدارس تخریبی و ۱۸درصد نیازمند مقاوم‌سازی و بازسازی هستند. این بار بزرگ جز با کمک همه مردم برداشته نمی شود.

 ۱۲ درصد مدارس کشور تخریبی هستند

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن حاجی‌میرزایی ، وزیر آموزش و پرورش در سومین همایش ملی بانوان و خانواده‌ خیرین مدرسه‌ساز با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانم از بانوان خیر مدرسه‌ساز قدردانی کنم اظهار کرد: شما بانوان خیر برای کاهش محرومیت‌های آموزشی ایثار می‌کنید. 

وی افزود: کسانی‌که شانه خود را زیر بار مدرسه‌سازی می‌برند و قبول مسئولیت می‌کنند کار بزرگی انجام می‌دهند و ایثار می‌کنند. در فرهنگ دینی ما مسئولیت ملازم آگاهی است و هر که مسئولتر باشد، آگاه‌تر است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این عرصه، عرصه مسئولیت اجتماعی است و کشور ما در این شرایط به چنین انسان‌هایی نیاز دارد گفت: اهمیت فرهنگی که خیرین اشاعه می‌دهند بیشتر از بناهایی است که می‌سازند. مدرسه نبض زندگی و سازنده آینده جامعه است. مدرسه ظرفیت ذهن و فکر محصلان را پرورش داده و یک موقعیت یادگیری است که خیرین در خلق آن کمک می کنند. 

حاجی میرزایی با بیان اینکه شما بانوان خیر مدرسه ساز مظهر عشق و عاطفه هستید اظهار کرد: شما شریک آموزش و پرورش یا بهتر بگوییم ما شریک شما در امر تعلیم و تربیت هستیم. ما همچنان به ویژه در کلان‌شهرها و حاشیه‌ شهرها دچار کمبود فضای آموزشی هستیم. ما در حوزه مدارس علی‌رغم تمام تلاش‌های بزرگ و ویژه همچنان نیازهای گسترده و عمیقی داریم.

وی افزود: حدود ۳۰ درصد مدارس ما نیازمند توجه ویژه برای مقاوم سازی و بازسازی هستند. ۱۲درصد مدارس تخریبی و ۱۸درصد نیازمند مقاوم‌سازی و بازسازی هستند. این بار بزرگ جز با کمک همه مردم برداشته نمی شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه