English

علیخانی:

ما نمی‌توانیم از جیب رانندگان تاکسی برای دیگران هزینه کنیم

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان این‌که ما نمی‌توانیم از جیب رانندگان تاکسی برای دیگران هزینه کنیم، گفت: دولت باید به وظایف خود عمل کند.

ما نمی‌توانیم از جیب رانندگان تاکسی برای دیگران هزینه کنیم

به گزارش خبرگزاری موج،  محمد علیخانی ، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران صبح امروز (26 آبان) پیش از آغاز به کار جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درخصوص احتمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل به خصوص تاکسی پس از سهمیه‌بندی بنزین با بیان این‌که احتمال خیلی کمی وجود دارد که این اتفاق بیفتد، اظهار کرد: شهرداری باید در این زمینه لایحه‌ای بیاورد اما به نظر نمی‌رسد که این کار را انجام دهد و احتمالا همراه با بودجه و در پایان سال نسبت به این لایحه اقدام می‌کند.

وی اظهار کرد: حالا که تصمیم بر سهمیه‌بندی صورت گرفته بهترین راه این است که بخشی از درآمدهای دولت از این محل، صرف حمل و نقل عمومی شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان این‌که دولت می‌تواند با تزریق بودجه، حمل و نقلی ارزان، آسان و قابل دسترس به مردم بدهد و از این راه به مردم کمک کند، گفت: همان طور که مواد غذایی و ارزاق ضروری است، داشتن یک حمل و نقل مناسب نیز حق مردم است و از آنجایی که تا پیش از این مسئولین و سیاست‌گذاران می‌گفتند پول نداریم، اما حالا این درآمدها حاصل شده و می‌توانند آن را در قالب کمک به حمل و نقل عمومی به خصوص رانندگان تاکسی هزینه کنند.

علیخانی با بیان این‌که ما نمی‌توانیم از جیب رانندگان تاکسی برای دیگران هزینه کنیم، ادامه داد: دولت باید به وظایف خود عمل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه