English

جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر تهران اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در بزرگراه‌های شهید آبشناسان و شهید ستاری تردد خودروها کاملاً متوقف شده و خودروها در این معابر، امکان تردد ندارند.

جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار محمدرضا مهماندار ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح امروز (25 آبان) با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص وضعیت ترافیکی معابر تهران در پی بارش برف اظهار کرد: از حوالی ساعت ۷ تا ۷:۳۰ صبح امروز بارش برف در مناطق شمالی تهران آغاز شد. با توجه به اینکه معابر شمالی تهران دارای شیب است و این شیب‌ها با بارش برف نیاز به برف روبی دارد و به دلیل عدم انجام دادن این موارد، تردد در معابر شمالی تهران با مشکل مواجه شده است.

مهماندار با بیان اینکه دربسیاری از مسیرها  به دلیل نشستن برف و عدم برف روبی و پاشیدن شن و نمک، امکان حرکت برای خودروها وجود ندارد گفت: حتی در برخی از معابر، رانندگان خودروهای خود را به همان صورت که در وسط راه هستند، رها کرده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: در بسیاری از مناطق شمالی بار ترافیکی کاملا متوقف شده و امکان تردد خودروها در برخی نقاط مانند ولنجک، دربند، بلوار دانشجو، بلوار رشیدالدین فضل الله، شمال خیابان ولی عصر، شمال خیابان شریعتی از دزاشیب و دیگر محورهای فرعی مثل خیابان فرمانیه و علوی و همچنین خیابان عمار تا سه راه یاسر، باهنر، خیابان کامرانیه شمالی، بلوار ارتش، بلوار اندرزگو، میدان دانشگاه آزاد در منطقه ۵، بلوار سیمون بولیوار، شمال بلوار اشرفی اصفهانی، ستاری، بزرگراه‌های بابایی به غرب، امام علی به سمت شمال، چمران، صدر به سمت غرب، مدرس به شمال، چمران، یادگار امام، همت و همچنین شهید باکری به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی وجود ندارند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در برخی از این معابر وجود دارد، از هموطنان می‌خواهیم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در بزرگراه‌های شهید آبشناسان و شهید ستاری تردد خودروها کاملاً متوقف شده و خودروها در این معابر، امکان تردد ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه