English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در آخر هفته

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: برای روز پنجشنبه (۱۶آبان) در جنوب استان خوزستان و شمال استان فارس بارش پراکنده پیش‌بینی می‌کنیم که این بارش از روز جمعه (۱۷ آبان) به جنوب استان فارس و غرب هرمزگان خواهد رسید.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در آخر هفته

به گزارش خبرگزاری موج،  صادق ضیائیان ،  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی گفت: از امروز ( ۱۴آبان) تا اواسط هفته آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می شود.

وی افزود: برای روز پنجشنبه (۱۶آبان) در جنوب استان خوزستان و شمال استان فارس بارش پراکنده پیش‌بینی می‌کنیم که این بارش از روز جمعه (۱۷ آبان) به  جنوب استان فارس و غرب هرمزگان خواهد رسید.

وی با اشاره به ادامه دار بودن وزش باد در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل برای امروز و فردا (۱۵آبان) تصریح کرد: همچنین شایان ذکر است تا آخر هفته ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی و شرقی کشور را شاهد خواهیم بود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت‌: آسمان تهران فردا (۱۵ آبان‌ماه) کمی ابری با احتمال وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد و طی روز پنجشنبه (۱۶آبان) کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعداز ظهر ورزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه