English

سردار رحیمی:

دستگیری ۲۸ نفر در پرونده فروش سوالات کنکور

رییس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی پیرامون دستگیری‌ های انجام شده در خصوص پرونده فروش سوالات کنکور گفت: در این پرونده ۲۸ نفر دستگیر شدند.

دستگیری 28 نفر در پرونده فروش سوالات کنکور

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار حسین رحیمی ،  رییس پلیس پایتخت در اجرای نخستین مرحله از طرح برخورد با داروهای تقلبی و قاچاق که پیش از ظهر امروز (30 مهر) در مقر مرکزی فاتب برگزار شد اظهار کرد: در اولین مرحله، طرح برخورد با داروهای قاچاق و تقلبی و جمع آوری دلالان و خرده فروشان دارو در نقاط مختلف پایتخت به ویژه در محدوده ناصرخسرو به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه این طرح توسط پلیس امنیت اقتصادی اجرا شد افزود: در اجرای این طرح ۴۵ نفر که ۱۳ نفر آن از سرشاخه‌های اصلی قاچاق دارو بودند شناسایی و دستگیر شدند. همچنین ۳۲ نفر دیگر نیز دلال و خرده فروش دارو بودند.

رحیمی با بیان اینکه این داروها عمدتا تقلبی و تاریخ گذشته بوده و در مواردی داروهای کمیاب نیز در میانشان بود، گفت: همچنین همکاران من تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی قاچاق را کشف کردند که عمده این تجهیزات غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته بود.

رحیمی ارزش ریالی این اقلام را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع ۳۰۰ هزار قلم انواع دارو شامل داروی بیماری‌های خاص، پودرهای بدن‌سازی، داروهای کودکان و ۲۵۶ هزار انواع تجهیزات پزشکی در این طرح کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی ۱۵۴ داروخانه متخلف نیز خبر داد و افزود: متأسفانه افرادی در این داروخانه‌ها شناسایی شدند که با این افراد همکاری‌هایی داشتند که پرونده آن‌ها از طریق دستگاه قضایی و وزارت بهداشت در حال پیگیری است.

رحیمی از شهروندان خواست که برای تهیه دارو به داروخانه‌های مجاز مراجعه کرده و به هیچ عنوان از واسطه‌ها، دلال‌ها و فضاهای غیررسمی دارو نخرند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون دستگیری‌های انجام شده در خصوص پرونده فروش سوالات کنکور نیز گفت: در این پرونده ۲۸ نفر دستگیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه