English

یزدانی خبر داد؛

حضور ۳۵۰ تن از نیروهای شهرداری در نجف اشرف

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ٣۵٠ نیروی شهرداری از نیمه مهرماه برای نظافت و رفت و روب به شهر نجف اشرف اعزام شدند.

حضور 350 تن از نیروهای شهرداری در نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری موج،  مجتبی یزدانی ،  معاون خدمات شهری شهرداری تهران   با بیان اینکه ٣۵٠ نیروی شهرداری از نیمه مهرماه برای نظافت و رفت و روب به شهر نجف اشرف اعزام شدند، اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری با هماهنگی و همکاری نیروهای شهرداری نجف محدوده صحن حضرت زهرا (س) و خیابان‌ها و معابر حاشیه حرم امیرالمومنین که موسوم به مدینه قدیمه است را نظافت و رفت و روب کردند. 

وی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین ١٠٠ تن زباله در این محدوده جمع‌آوری و توسط نیروهای شهرداری عراق به محل‌های دپو منتقل شد، ادامه داد: به همراه نیروهای خدمات شهری، دو دستگاه خودروی اطفاء حریق و ۴۰ نفر از پرسنل آتش نشانی با تجهیزات انفرادی نسبت به پوشش ایمنی صحن حضرت زهرا(س)، آشپزخانه‌های زیر صحن و موکب اسکان استانداری تهران اقدام کردند. 

یزدانی گفت: همچنین سازمان بهشت زهرا (س) با برپایی حدود ۵٠ چادر به همراه سرویس بهداشتی و حمام، روزانه تا سقف ١٠ هزار زائر را اسکان داد. 

معاون شهردار تهران با بیان اینکه با نزدیک شدن به روز اربعین کم کم از جمعیت زائران حاضر در نجف کاسته شد، تصریح کرد: نیروهای شهرداری تهران از روز اربعین مشغول نظافت، پاکسازی، جمع آوری موکت‌ها و پتوهای صحن حضرت فاطمه زهرا(س) هستند. از آن جا که اسکان زائرین نیز تقریبا مراجعه کننده‌ای ندارد، با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال جمع آوری بخشی از آن هستیم. 

به گفته یزدانی؛ ماموریت نیروهای خدمات شهری تا ٣٠ مهرماه در شهر نجف ادامه خواهد داشت. 

وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره تعامل شهرداری‌های تهران و نجف در ایام مراسم پیاده روی اربعین تصریح کرد: گفت‌وگوهایی که با یکدیگر داشتیم، حاکی از رضایت دو جانبه بود و رابطه بسیار دوستانه، برادرانه و صمیمی بین ما برقرار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه