English

سردار فتحی زاده:

۹۰ درصد زائران عتبات به کشور بازگشتند

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: عملیات بزرگ اربعین با همه زیبایی هایش رو به پایان است و قریب به ۹۰ درصد از زائران پس از زیارت و برگزاری این کنگره عظیم به کشور بازگشتند.

90 درصد زائران عتبات به کشور بازگشتند

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار محسن فتحی زاده ،  فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در برنامه خبر سراسری شبکه یک سیما گفت: عملیات بزرگ اربعین با همه زیبایی هایش رو به پایان است و قریب به ۹۰ درصد از زائران پس از زیارت و برگزاری این کنگره عظیم به کشور بازگشتند.

وی تصریح کرد: الحمدالله امروز همه مرزهای میهن اسلامی مان آماده پذیرایی از زائران است و جریان ورود این عزیزان به شکل روان و منظم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه مسیر مهران – ایلام که قبلا یکطرفه شده بود امروز به حالت عادی برگشته و تردد در آن به صورت دو طرفه در حال اجرا است، گفت: پیش بینی می شود طی روزهای آتی همه زائران به میهن عزیزمان بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: امسال به لحاظ حسن مدیریت، زائران عزیز توانستند بدون مشکل و دغدغه ای بعد از زیارت عتبات عالیات به کشور بازگردند.

وی خاطر نشان کرد: الحمدالله با تدابیر همه مسئولان، مدیران اجرایی و ساکنان استان های مرزی و شهرها، کنگره عظیم اربعین امسال زیباتر از سال های گذشته برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه